Vanaf Maandag 15 Augustus kan je geen Multiple Entry Visas meer aanvragen bij het consulaat in Amsterdam

  • Merron

    Gaat blijkbaar over het Non-immigrant O Multiple entry en niet over het METV.

    Vreemde beslissing toch.

    Je zal dus naar Den Haag moeten of Essen (D)

  • Merron

    Joep,

     ​Ik denk het niet.

    Op de website werd alle informatie m.b.t. het aanvragen van een  Non-immigrant Multiple Entry verwijderd. (Niet enkel O, maar ook ED, B,…)

    Dat van het METV (Multiple Entry Tourist Visa) heeft men laten staan.

    Ik vermoed daarom dus dat het niet van toepassing is op het METV, maar ik ben het met je eens dat het niet erg duidelijk is.

    Ik ben nu benieuwd of dit een lokale beslissing is van de Ambassade in Amsterdam, of dat die beslissing genomen werd door de baas d.w.z. het Ministry of Foreign Affairs (MFA).

    In dat laatste geval zou het wel eens kunnen dat ook het Consulaat in Antwerpen en Essen (D) geen Multiple entries meer mogen uitreiken.Misschien wordt binnenkort een en ander duidelijker.

  • Merron

    Correct van mijn vorige mail.Ik zie dat ook het METV er nu werd afgehaald.Het betreft dus inderdaad ALLE Multijple entriy visums.

  • Merron

    Joep heeft gelijk . 

    Het betreft alle “Multiple Entry” visums.

    Ik zie dat ze nu ook de info m.b.t. het aanvragen van een  METV van de website hebben gehaald.

    Het betreft dus ALLE Non-immigrant visums  (O, B, ED) met een “Multiple Entry” en het METV “Multiple Entry Tourist Visa”.

    “Single entry” blijft mogelijk.

    Post is bewerkt op aug 14, 2016, 6:51 a.m. door Merron

  • Merron

    Ja foutje. Moet natuurlijk ambassade in Den Haag zijn.

    Ja daar moet je dan zijn voor wat Multiple entry betreft. Was zo al trouwens voor het Non immigrant O-A visum. Kan je ook alleen maar op de ambassade bekomen

    Post is bewerkt op aug 14, 2016, 8:38 a.m. door Merron

  • jan

    geld dit nu ook voor de non immigrant rene

  • jan

    ok maar alvast bedankt rene maar na amsterdam is een rechtstreeks verbinding en kan ik gelijk de tram pakken  en na Den Haag moet ik overstappen.