Geen motorrijbewijs

  • Pingleuf

    Heb geen motorrijbewijs, maar wel B voor auto te besturen.

    Zou ik met een internationale rijbewijs B daar kunnen motorcyclen.

    Iemand ervaring?

  • ronsurin

    Ik zou het je ZEER sterk afraden !

    je hebt een internationaal motor rijbewijs nodig.

    stel je rijdt iemand in de kreukels, nou…

    dan ben je dus ECHT HELEMAAL DE KLOS !!!!! 

    wand…. NIET verzekerd zonder geldig internationaal MOTOR rijbewijs ! 

    ik heb altijd mijn nederlandse & internationale bij me.

     

  • Pingleuf

    ronsurin

    Ik zou het je ZEER sterk afraden !

    je hebt een internationaal motor rijbewijs nodig.

    stel je rijdt iemand in de kreukels, nou…

    dan ben je dus ECHT HELEMAAL DE KLOS !!!!! 

    wand…. NIET verzekerd zonder geldig internationaal MOTOR rijbewijs ! 

    ik heb altijd mijn nederlandse & internationale bij me.

     

    Ik heb jaren zonder I-rijbewijs gereden in Thailand, maar de laatste jaren steeds maar boetes moeten betalen, niet zoveel.

    Ooit een keer een had een bathbus mij aangereden toen ik afsloeg, mijn fout, bahtbus had kunnen stoppen maar zag de dukus.

    Die bus zat al vol met deuken en zei dat ik schade had gemaakt. Ik betaalde hem 1000 baht en de schade aan de huurder 2000 baht.

    Maar net wat je zegt, stel er komt lichamelijk letsel bij kijken, en niet verzekerd zonder I-motorrijbewijs, dan zit je echt in de shit.

    Vakantie verknalt, laat me nu maar lekker brengen met de bahtbus, is nog goedkoper ook, als je je niet laat bestelen door een zakkenroller :)

    Ik dacht even net als in NL, als je hier je auto rijbewijs hebt mag je scooter rijden.

    Misschien geld dat daar ook, met auto en motorcycle.

     

    Post is bewerkt op aug 11, 2016, 5:53 p.m. door Pingleuf

  • Kwai

    :( Wel of geen rijbewijs wel of niet fout als Falang ben je haast altijd de KLOS.

  • Pingleuf

    Kwai

    :( Wel of geen rijbewijs wel of niet fout als Falang ben je haast altijd de KLOS.

    Wil je daarmee zeggen dat het dan eigenlijk niet uit maakt of je wel of geen rijbewijs nodig hebt, want fout ben je toch altijd :D 

     

  • Kwai

    Pingleuf
    Kwai

    :( Wel of geen rijbewijs wel of niet fout als Falang ben je haast altijd de KLOS.

    Wil je daarmee zeggen dat het dan eigenlijk niet uit maakt of je wel of geen rijbewijs nodig hebt, want fout ben je toch altijd :  

    nou laat ik het zo zeggen : Betalen moet je vaak als Falang of je goed of fout was 

     

     

  • Pingleuf

    Hahahaa.. jaja dat weten we allemaal en al heb je geen rijbewijs, dan schuif je wat meer, zo werkt dat.

    Praten we wel over schade zonder letsel, want anders wordt het een ander verhaal, dan zit je echt in de problemen.

  • Pingleuf

    Hopelijk staat het nummerbord goed in beeld.

    Poging tot doodslag kan worden opgelegd.

  • pudpong3

    Ik vind ook dat die pick up bestuurder een onnozele actie doet, want les 1 bij inhalen is toch dat je dat zo snel als mogelijk dient te doen, maar iedereen blijft maar als een soort van eigenaar op zijn eigen weghelft rijden. ​Wanneer leren ze het eens, inhalen en terug invoegen wanneer dat kan en anders duidelijk sneller rijden dat degene op de linker weghelft.