Verkopers op Beach Road weggestuurd

  • ReneThai

    Verkopers van etenswaren zijn weggestuurd en gewaarschuwd om niet meer terug te komen.

    Military officials at Pattaya City Hall carried out an inspection of Beach Road food vendors this weekend after complaints of untidiness.

    http://pattayaone.net/pattaya-news/228228/street-food-vendors-kicked-off-beach-road-warned-stay-away/

    http://www.thaivisa.com/forum/topic/933925-street-food-vendors-kicked-off-beach-road-and-warned-to-stay-away/

  • ronsurin

    Ik weet het niet hoor, met al die ( nieuwe ) strand regeltjes,

    het authentieke wordt zo wel behoorlijk onderuit gehaald.

    woensdag's  geen strand meubilair te huur, (als dat nog zo is, maar dat zie ik woensdag wel)

    En wat brengen die fruit verkopertjes nu weer opeens voor overlast ? En waar moeten ze allemaal effe heen nu ? 

    ik begin ernstig te twijfelen of de heer prayuth en de zijne het hier niet een beetje te strak aanhalen.

    op en langs de stranden dan, in ieder geval.

    en hoeveel regeltjes komen er nog ? 

    o ja, staat er op het einde ook nog ; “especially the areas around central festival & royal garden shopping malls” .

    hmmmmm, jaja….

     

    Post is bewerkt op jul 24, 2016, 7:29 p.m. door ronsurin

  • ronsurin

    ronsurin

    Ik weet het niet hoor, met al die ( nieuwe ) strand regeltjes,

    het authentieke wordt zo wel behoorlijk onderuit gehaald.

    woensdag's  geen strand meubilair te huur, (als dat nog zo is, maar dat zie ik woensdag wel)

    En wat brengen die fruit verkopertjes nu weer opeens voor overlast ? En waar moeten ze allemaal effe heen nu ? 

    ik begin ernstig te twijfelen of de heer prayuth en de zijne het hier niet een beetje te strak aanhalen.

    op en langs de stranden dan, in ieder geval.

    en hoeveel regeltjes komen er nog ? 

    o ja, staat er op het einde ook nog ; “especially the areas around central festival & royal garden shopping malls” .

    hmmmmm, jaja….

    Yep, strandstoelen/parasols staan ingepakt.

    niemand te zien, totaal v/d gekke dit. 

    diegene die dit bedacht heeft, zou eens heel goed “onderzocht ” moeten worden.

     

     

  • pudpong3

    Hier gaat iets fout, sorry!

  • pudpong3

    Is het niet zo dat de food vendors staangeld betalen en de rondrijdende freelancers dat niet doen?

  • Pingleuf

    Geld dat ook voor die gene die hun lichaam verkopen :D