Ineens weer een nieuwe layout

  • pudpong3

    Tja, Rene wat moeten we anders op zo'n zonnige dag in Nederland?

  • Anna2

    ReneThai

    , onder het genot van een groen of bruin flesje Chang :D van 99cent van de Aldi :)

     

     

    Pats verveelt nooit al kom je er jaren

  • Anna2

    pudpong3

    Tja, Rene wat moeten we anders op zo'n zonnige dag in Nederland?

    tis hier op de grens van Haarlem warmer dan in Pats(37,1 in de thermometerhut) :)

     

    Pats verveelt nooit al kom je er jaren

  • ReneThai

    Dinsdag 21 juli is de forum login omgeving van alle Startpagina fora overgegaan naar een nieuw loginsysteem, Sanoma account.

    Sindsdien hebben wij van een aantal beheerders en forumgebruikers berichten ontvangen over problemen met het inloggen. Een probleem dat zich vaker voordoet is het niet kunnen inloggen met de oude forumgegevens op het nieuwe inlogsysteem Sanoma account.

    We hebben dit nader onderzocht en het blijkt dat een aantal gebruikers van de fora van Startpagina niet juist zijn gemigreerd naar het nieuwe Sanoma account systeem.

    We kunnen hiervoor inmiddels een oplossing aanbieden, waarmee de forumgegevens en –historie (gebruikersnaam, avatar en handtekening) weer terugkrijgen. Dit is uiteraard alleen mogelijk als hetzelfde e-mailadres voor het oude en het nieuwe account gebruikt is.

    Heb je meldingen van gebruikers ontvangen? Wij ontvangen deze graag zo snel mogelijk. Ze kunnen ook direct contact met ons opnemen via  startpaginanetwerk.nl@sanoma.com

     Om de juiste koppeling te kunnen maken, hebben we minimaal de volgende gegevens nodig

     Oude gebruikersnaam forum

    Geregistreerd e-mailadres account

    Zonder deze gegevens kunnen wij helaas niets aanpassen.

    Als je nog vragen of opmerkingen hebt horen we het graag. Samen willen we een goede oplossing vinden voor ieder probleem. Meldingen kunnen tot 30 september 2016 naar ons worden verstuurd.

  • Mendel

    Sinds de wijziging krijg ik niet direct de ongelezen berichten aanduiding te zien. Ik open dus maar het 1e bericht (de datum en tijd geven aan hoe recent ie is). Als die sluit krijgt ik wel de blauwe signalering te zien.

    Wat doe ik fout?

  • Merron

    Wanneer je de discussie lijst start en de pagina is geladen, dan nog eens op  “deze pagina opnieuw laden” klikken.  Dat is het ronde pijltje linksboven net voor de link.  De discussielijst wordt dan opnieuw geladen, maar dan zoals vroeger m.a.w. het artikel met nog niet gelezen reacties komt dan in vet gedrukt.  Blijkbaar nog een van de bugs die in het nieuwe ontwerp zitten.

  • ronsurin

    Ja,

    discussielijst nog 1 keer (met dus eventueel de vinger) aanklikken.

    en alle ongelezen berichten komen tevoorschijn.

  • Anna2

    Joop

    Sinds de wijziging krijg ik niet direct de ongelezen berichten aanduiding te zien. Ik open dus maar het 1e bericht (de datum en tijd geven aan hoe recent ie is). Als die sluit krijgt ik wel de blauwe signalering te zien.

    Wat doe ik fout?

    even met cccleaner schoonmaken,ook de cookies, het ligt aan de cookies

    Pats verveelt nooit al kom je er jaren