Coffeeshopondernemer voor Thaise rechter

  • Pingleuf

    Ad
    Pingleuf

    Wel veel moeite doen om de zaak te laten onderzoeken door de Thai en als het dan fout gaat, laks zijn met terug draaien.. komop v.d.Steur laat nu maar eens je ballen zien!

    Of laat jij je eigen volk weg rotten!

    Van der Steur zal zich zeker niet uit zichzelf inspannen, deze minister van justitie kent mensen die zijn overleden aan het gebruik van wiet en hasj, dus dan weet je hoe hij hierover denkt. http://www.metronieuws.nl/binnenland/2015/03/nieuwe-vvd-minister-van-wiet-en-hasj-ga-je-dood

    ​Nu gaat de nationale ombusman zich met deze zaak bemoeien. https://www.nrc.nl/nieuws/2016/09/14/ombudsman-onderzoekt-thaise-celstraf-hasjbaas-4277589-a1521458

     

    Er zijn ook veel mensen die genezen zijn van kanker door cannabis olie.

    Daarover genoeg te lezen op internet.

    http://www.rollingstoned.nl/corrie-hoe-wiet-mijn-kanker-genas/

    Van wiet ga je echt niet dood hoor, ja oververmatig gebruik, maat dat is met alles zo.

     

  • Lotatje

    Dit hele zaakje stinkt ls je het mij vraagt!  Hij heeft in Nederland keurig netjes zijn belasting betaald over de inkomsten van zijn  coffeeshop.Je kunt een Thai ook niet overtuigen van de medicinale werking van wiet. Een overdosis bestaat niet en er is ook nog nooit iemand aan dood gegaan.

  • Jan

    Johan van Laarhoven is veroordeeld wegens witwassen in Thailand, tenmiste volgens de processtukken.

    Hij heeft grote bedragen vanuit Luxemburg, Nederland, Zwitserland en belastingparadijzen overgemaakt naar Thaise bedrijfjes van familie en familieleden van zijn vrouw.

    De Thaise justitie heeft hier onderzoek naar gedaan en gebleken is dat het om winsten uit de (vroegere)verkoop van softdrugs gaat.

    Dat zij met dat onderzoek zijn begonnen naar aanleiding van Nederlandse vragen is een ander verhaal.

    Ik zou zeggen lees de tenlastelegging en processtukken, heeft niets te maken met coffeeshops of drugszaken in Thailand.

    Johan heeft het niet slim gedaan, met een beetje verstand had hij kunnen weten dat hij vroeg of laat problemen zou krijgen.

    Los van dit alles staat natuurlijk het feit dat je niemand een situatie gunt waarin hij nu verkeert, Dirk Paarlberg kreeg in Nederland voor witwassen slechts 4 jaar.

    Ik hoop voor Johan dat hij op afzienbare tijd samen met z'n gezin naar Nederland kan om daar een gedeelte van zijn straf uit te zitten.

     

  • Lotatje

    Ad
    1 jina
    Lotatje

    Dit hele zaakje stinkt ls je het mij vraagt!  Hij heeft in Nederland keurig netjes zijn belasting betaald over de inkomsten van zijn  coffeeshop.Je kunt een Thai ook niet overtuigen van de medicinale werking van wiet. Een overdosis bestaat niet en er is ook nog nooit iemand aan dood gegaan.

    Nee mss is nog niemand gegaan aan wiet of mss wel dat weet ik ook niet, Wat ik wel 100% zeker weet en van dichtbij heb meegemaakt dat mensen die met en blowtje beginnen vaak wel over gaan op heavy stuff, Kan er best wel veel die hun hele leven en alles hebben vergooid. En die zijn allemaal met softdrugs begonnr

      begonnen . Zijn er die zitten vast , zijn in een psyc,centrum opgenomen of zijn overleden en of zwerven op straat,, Daarvoor heb ik zo k,, hekel aan dealers,, maar Schoolmeester adje weet daar wel antwoord op

    Ik ken (veel) mensen die nog nooit softdrugs gebruikt hebben maar gelijk zijn begonnen met de harddrugs alcohol, en hun hele leven verzopen hebben (alles naar de klote gezopen), dus wat wil je nou precies zeggen? Alcohol is een zeer verwoestend goedje, je kunt er allerlei soorten kanker van krijgen…..(op de langer termijn). 

    Ik weet 100% zeker (om het Thailand gerelateerd te houden) dat van alle ongelukken die er daar plaatsvinden waarbij drugs in het spel zijn, het in meer dan 90% van de gevallen alcohol gebruikers zijn. Jij hebt zeker ook een bloedhekel aan al die alcoholverkopers?

    Ps. Jij kent je niet, dus waar haal je dat schoolmeester vandaan? En ga eens naar de opticien, want ik heet Ad ||| 

    Alcohol is vele malen verwoestender dan cannabis! cannabis is zelfs een medicijn waar steeds meer mensen baat bij hebben. Alleen het roken is schadelijk voor de longen en kan je dus beter de olie gebruiken. Dat iemand die ooit met een jointje is begonnen later overstapt op harddrugs  heb ik persoonlijk nooit meegemaakt in mijn omgeving al zullen er zeker uitzonderingen zijn.  

  • Lotatje

    De briefschrijver is misschien wel de wacht aangezegd en moet zwijgen en dan kan dit verhaal weer de doofpot in. Een getuige in een andere zaak Demmink wordt plotseling doodgereden en daar hoor je vervolgens ook niks meer over. En nee Thailand gaat dit echt niet uitzoeken ;) 

  • Lotatje

    Dat is ook het grote probleem de farmaceutische industrie ze kunnen er geen patent op krijgen. Ook dit proberen ze weer chemisch na te maken wat natuurlijk niet lukt en er zijn al 7 personen aan overleden tijdens de testen. Ik verdiep me al langere tijd in de geneeskrachtige werking van cannabis.

    Ik ben na mijn beroerte zelf wietolie gaan gebruiken en rook ook af en toe een jointje. Ik heb door dit gebruik weinig tot geen blijvende schade en de arts bij wie ik 6 weken later kwam kon maar niet begrijpen waarom ik geen therapie nodig heb gehad. Toen ik het gebruik van cannabis noemde wuifde hij dit weg, maar ik was overtuigd. Rollingstoned heeft daar ook een artikel van op de site staan. De thaistick is redelijk goed te roken en ik ken meerdere thai die dit openbaar roken.