Druk momenteel in Pattaya?

  • joepattaya

    Het is gewoon druk in Pattaya, klaar!

    Hoogseizoen, veel Bangkokianen die hun toevlucht zoeken in Pattaya en het aantal toeristen heeft hun weg toch wel gevonden.

    Soi 7, 8, Sunnee, Soi Bukhaow, de beerbar-complexen aan Sai 2, de diverse hotels in het lagere en midden-segment…….hebben geen van alleen te klagen………….allemaal goed bezet.

  • pv

    Zo is het maar net en ook de 500- 700 baht kamers erg veel bijgekomen en behoorlijk bezet.

    Wel melden het loopt nu snel terug in de top prijzen 1500 baht +++

    India toeristen 3 nachten Pattaya 2 Bangkok met toertjes als gekken all in 20.000 baht( incl. vlucht )

    Korea tour tertoeristen lopen 4 man breed over de weg/ pier en blijven veelal slechts 1 nacht ;gevolg tourbusssen rijden als gekken door Pattaya..

  • pattaya.startpagina.nl

    Ik schreef al eerder dat ik de Thaise cijfers nooit geloof.

    Dus 80% minder , en niemand kan de vraag beantwoorden van welk aantal die 80% is.

    De TAT geeft regelmatig cijfers , en die veranderen constant in een ongeloofwaardige uitslag.

    Zo ook de demonstraties , als de leider zegt dat er 1 miljoen mensen waren , zegt de regering en BMA dat het er 100.000 waren , ach het scheelt maar één nulletje.

  • pimmekes

    pattaya.startpagina.nl Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik schreef al eerder dat ik de Thaise cijfers

    > nooit geloof.

    >

    > Dus 80% minder , en niemand kan de vraag

    > beantwoorden van welk aantal die 80% is.

    >

    > De TAT geeft regelmatig cijfers , en die

    > veranderen constant in een ongeloofwaardige

    > uitslag.

    >

    > Zo ook de demonstraties , als de leider zegt dat

    > er 1 miljoen mensen waren , zegt de regering en

    > BMA dat het er 100.000 waren , ach het scheelt

    > maar één nulletje.

    zal wel 80%van voorheen, dus 20%minder ,de schrijver zal het verkeerd begrepen hebben……

  • pudpong3

    Ik heb een paar bevriende ondernemers in Pattaya in het horeca segment (restaurant, strand, bar, hotel) en als die tegen me zeggen dat het véél minder druk is en ik lees in de Pattaya Mail dat er 80% minder toeristen zijn, geloof ik dat er dus veel minder toeristen zijn in Pattaya en of die cijfers geheel juist zijn, ach wat maakt dat nu uit, de strekking is duidelijk.

    Natuurlijk zullen veel meer inwoners van Bangkok het weekend richting Pattaya/Jomptien/Hua Hin vluchten, ivm de shutdown, maar niet het gehele horeca segment heeft daar profijt van.

  • Noon

    Wat zal het lekker rustig zijn. 80% !

  • joepattaya

    Klein vlaanderen: hotel kamers VOL

    Restaurant: goed bezet en terras vanaf middaguur goed bezet tot vol in de avonduren

    Ons Moeder idem dito

    Klagende ondernemers zijn er altijd weer, maar in de plaats de hand in eigen boezen te steken, krijgt eerst iets anders de schuld.

  • pudpong3

    Ik ben/was ondernemer en tijdens de crisis hebben wij de beste jaren gehad, wat ertoe geleidt heeft dat mijn vrouw en ik vorig jaar hebben besloten om onze 3 bedrijven te verkopen. Maar dit zegt helemaal niets over de crisis, want velen hebben geen goede tijd.

  • prachinepeet

    Weer een opleving dan,,,Klein Vlaanderen,,,,afgelopen jaar zat er 3 man en een paardekop,,,Nieuwe slechte kok,, zal de schuld wel krijgen,,,Maar je hebt gelijk Joe,,net gebeld met mijn vrouw, werkt Bij D Aparments,Soi Buakhaow,,,,zit zo goed als vol,,,,,farrang, je je (tu)

  • Noon

    De één zegt 80% minder druk en de ander roept er is niets aan de hand, lekker druk.

    Is het nu zo moeilijk voor jullie om goed beeld te vormem of spelen eigen belangen een rol?

    Wat een gelul zeg.