Druk momenteel in Pattaya?

  • Eric

    Een vraagje aan de mensen die nu in Pattaya zitten.

    Hoe druk is het er nu?

    Aan de ene kant is het op dit moment hoogseizoen, aan de andere kant zijn er politieke spanningen in met name Bangkok. Is dat laatste merkbaar van invloed op het aantal toeristen in Pattaya?

  • pv

    Niet echt druk, maar zou je niet zeggen met het vele verkeer, Russen meer dan zat,net als bussen vol Jappen, Koreanen e.a.

    Barretjes lijden in stilte weinig klanten, veel waterdrinkende en met flessen bier lopende kijkers.

    Gek genoeg de Russen wel kopers van alles wat los en vast zit..

  • pudpong3

    Kerst en Nieuw Jaar 80% minder toeristen in Pattaya. Bron: PattayaMail

  • pattaya.startpagina.nl

    LInk :

    http://www.pattayamail.com/localnews/pattaya-tourism-down-80-from-2012-due-to-bangkok-protests-34025

    Leuk dat ze een percentage van 80% noemen , maar van welk aantal is die 80% ?

    Ik vind het een hoog percentage . Als je 80% minder hebt dan bijv 100.000 wil dat zeggen dat er maar 20.000 toeristen in die periode geweest zijn. Ik geloof die Thaise cijfers NOOIT.

  • Noon

    Niet druk? Dus geen wachttijden meer voor de bath taxi?

    Ik noem het veevervoer, dat is één van de redenen dat ik niet meer naar PTY ga.

  • pv

    10 % minder boekingen bij een kennis met 1000+ kamers , maar moet ook melden dat er veel hotels bij zijn gekomen dus wat is meer of minder drukte.

    Per hotel minder boekingen ja waar maar hoeveel overnachtingen in pattaya ?

  • pudpong3

    Wij nemen nooit de bathbus en ja, wij lopen door heel Pattaya!

  • pudpong3

    AOne had een bezetting van 45%, normaal rond die tijd dik in de 90%. Bron: Bevriende manager van het hotel.

  • Eric

    Niet mee eens.

    Zelfs in drukke periodes zijn wachttijden voor de bahtbus in Pattaya veel korter dan die voor bussen in Nederland.

    Bovendien is het met bahtbussen vaak zo dat het begint waar je bent en stopt waar je wilt zijn. Bij het Nederlandse openbaar vervoer is dat zelden zo.

    Ik vind die bahtbussen erg efficiënt. Ze zouden ze in Nederland ook moeten invoeren. Maar dat kan niet hè: veel te gezellig.

  • Noon

    De macht van het grapje! En zo gaat hier vaak op dit forum, kom niet aan Pattaya!