Pattaya United

  • Herbergier

    Vanavond naar de wedstrijd Buriram United vs Pattaya United geweest, uitslag 5-0, Buriram United wordt nu waarschijnlijk wel kampioen met drie punten voorsprong op Muang Thong United, een veel beter doelgemiddelde en nog twee wedstrijden te spelen, maar wat een ontstellend zwak elftal heeft Pattaya United het had wel 10-0 kunnen worden, de laatste twee wedstrijden zullen nog spannend voor ze worden om degradatie te voorkomen.

  • pattaya.startpagina.nl

    Het is spannend met nog twee wedstrijden te gaan. Ik dacht eerst dat het nog vier wedstrijden waren maar ik zie dat FC Sisaket niet mee heeft gedaan aan de competitie.

    Het gaat dus inderdaad spannend worden , met Buriram aan kop en drie punten voorsprong op Muang Thong United.

    Buriram heeft deze competitie nog niet verloren dus de kans dat ze kampioen worden is daardoor erg groot ,maar een bal blijft rond.

    Voor Pattaya wordt het inderdaad ook erg spannend , maar de onderste zes van de ranglijst verschillen maar drie punten.

    Ik ga heel misschien op 3 November naar de laatste wedstrijd van Muang Thong United kijken , thuis tegen FC Chainat.

    http://thaileaguefootball.com/thaipremierleagu-html

  • tonny

    Dat mensen hier nog geld aan uitgeven,het was van pattaya kant zielig en droevig om te zien.

    En irritant de Big Bos van Buriram hoe hij zich er mee bemoeit. Ik vraag mij af,wat doet de

    trainer daar,hij is een marionet die naar de pijpen van de Big boss danst.

    Groetjes herbergier

  • Herbergier

    Dat klopt helemaal Leen, wij vinden dat ook irritant, maar ik ben benieuwd wat hij gaat doen als het nieuwe racecircuit in Buriram klaar is, wordt dat dan zijn nieuwe speeltje en laat hij zijn voetbalclub in de steek, dan kan het wel eens snel afgelopen zijn met Buriram United, of gaat hij ze allebei runnen.

  • Herbergier

    Helaas voor de voetbal fans die in Pattaya wonen of verblijven, Pattaya United is gedegradeerd, jullie zullen in het vervolg naar Chonburi moeten voor een leuke voetbalwedstrijd in de Thai Premier League, die trouwens wel een heel goed team hebben.

  • pattaya.startpagina.nl

    De wedstrijd tussen Pattaya en Chiangrai was belangrijk omdat beide teams konden degraderen.

    Na afloop van de door Pattaya verloren wedstrijd waren er relletjes

    http://www.youtube.com/watch?v=xStxQ17GjKk