Uit de oude doos

  • anna

    Deze kwam ik gisteren tegen,

    tijdens het opruimen en uitzoeken.

    Kent iemand het? en bestaat het nog?

    Boek is al 15 jaar oud.

    anna

  • haneyko

    Zou het wel leuk vinden om te zien hoeveel van deze businesses nog steeds in dezelfde handen zijn of überhaupt nog bestaan :D

  • joepattaya

    De voorloper van Pattaya People?

    Zo te was Niels toen al actief.

  • Merron

    Ik herinner het mij nog en je kon in elke zaak wel een exemplaar vinden maar is volgens mij al jaren uit de handel.

    De komst van het internet zal hier wel de hoofdschuldige zijn waardoor zulke boeken overbodig geworden zijn.

  • anna

    sommige zijn er zijn er nog,zeker de bedrijven die zich met het thaise recht bezig houden(de bekende duitsers)

    en nog meer van dat soort bedrijven.

    wel handig want offline moet je ook zeker te vinden zijn(er zijn genoeg mensen zonder comp oid)

    anna

  • Merron

    anna Schreef:

    ——————————————————-

    > wel handig want offline moet je ook zeker te

    > vinden zijn(er zijn genoeg mensen zonder comp

    > oid)

    >

    > anna

    Ik weet eigenlijk niet of het boek nog bestaat.

    Het is toch lang geleden dat ik er nog een gezien heb.

    Is inderdaad handig en niet iedereen kan op internet gaan maar het moet ook voor de uitgever winstgevend zijn natuurlijk.

  • haneyko

    Als je op de prijs let was het niet de bedoeling dat het boek zelf winstgevend werd,waarschijnlijk de vermeldingen en advertenties die de eventuele winst brachten.

    Google heeft al dit soort boeken overbodig gemaakt en alléén de slimme uitgevers/boekdrukkers zijn op tijd met vroegpensioen gegaan.:)o

    Wie weet de tijd nog dat elk software programma een allejezus dikke manual nodig had,wat heet, wie heeft er nog een telefoonboek in huis?

  • anna

    ik heb ook nog enkele telefoonboeken van daar,

    en nog andere gein.

    anna

  • joepattaya

    Er is een gratis ‘boek’, de Pattaya Trader.

    Meer een verzamelbundel van veel reclame en “kleintjes” die veelal gericht zijn op onroerend goed.

    Pattaya Trader is gratis.

    Daarnaast kent men natuurlijk ook de Yellow Pages, maar die is 90% in het Thais.

    Uiteraard zijn er natuurlijk ook de talloze internetsites met directories.

    Jammer genoeg zijn zowel de Yellow Pages en alle internetsites nooit echt up-to-date.

  • haneyko

    Haha,Joe om up to date te blijven moet je in pattaya een dagelijkse uitgave maken.