Bericht uit Pattaya 17

  • pattaya.startpagina.nl

    Hier is een foto van het vissen :

    Rene

  • pietpattaya

    Ha ha niet waar,nieuwe lading BB is aangekomen,en dit helpt om grote vissen te vangen,zie foto

    Gedeelde 1e plaats Frans patat en Piet kroket en jaja de grootste BB drinkers:)

  • huibthai

    na er filets van gesneden waren, was de buit teminste draagbaar, alleen vrouw Tony was kwaad, de Tom Yam is niet kompleet volgens haar

  • Soldier

    Hmmmmmm zie ik daar een yellow tail snapper, een van de lekkerste vissoorten ter wereld.

  • Jan/Travelprins

    We hebben er met zo'n 20 personen smakelijk van gegeten en inderdaad voor Tom Yam heb je wel de kop en de staart nodig.

    Het was een super visdag mannen !

  • Jan/Travelprins

    Ik wil ook nog even melden dat een gigantische zeeschildpad langs de boot kwam zwemmen, een werkelijk schitterend gezicht en wat toch maar weer aangeeft dat de wateren voor Pattaya helder en schoon zijn.

    Het natuurbeheer op zee begint dan toch zijn vruchten af te werpen!

  • pietpattaya

    Zeker weten mmmmmm en ook een baars en red snapper heeeeeeeeeerlijk.

  • BIG daddy

    wie is wie op deze foto? leuk voor prikkers met een ?

  • huibthai

    Inderdaad Jan, een schitterend gezicht, alleen was het jammer dat juist de BB drinkers , een foto-kamera bij zich hadden, ze kwamen pas in aktie ,toen de zeeschilpad onderdook, deze rook waarschijnlijk de lucht van het voor ons Hollanders ,,bocht,,

  • han

    In de gauwigheid de volgende handel aangeboden gekregen: 14 x DVD's, 4 x jurkjes, 2 x T-shirts, 3 x rozen, 2 x houtsnijwerk, 3 x loten, 1 x vlaggetjes, 1 x schoenenpoetsen en 1 oude bedelares en dan praat ik nog maar over zo'n 3 kwartiertjes dineren. Vooral die gasten met hun DVD's mogen ze van mij van de straat afplukken, niet alleen is het regelrechte troep maar die lui worden knap vervelend met hun steeds meer aggressieve houding.

    zo vlug vergeet je,inderdaad ontzettend irritant,ik als vaste bezoeker van soi white house werd helemaal gek van die gasten,ze stonden gewoon in de rij en ook nog eens met dezelfde troep.

    Ik las het verhaal en dacht meteen en voor je om een mening vroeg…jesus helemaal vergeten na 2 jaar Thailoos,in de Filipijnen ken je het fenomeen helemaal niet,er is overgens wel genoeg nep te koop

    Bewijst volgens mij ook dat Thailand verdomt om iets te doen aan de gigantische vrije nephandel.

    Gekke is dat het wel verboden is net zoals het lopen bedelen met een olifant,toch zie je elke avond wel 1-2 olifanten in soi whitehouse,is de politie compleet blind of corrupt..U mag het zeggen :D:D