Vraag ervaring hotels

  • HansD

    Beste Pattaya-prikborders,

    Wie heeft er ervaring met de volgende hotels: Sabai Lodge (4 beoordelingen te vinden op zoover) en hotel Diana Garden (Geen beoordelingen te vinden op zoover).

    Hoe is de ligging t.a.v bij het “uitgaansleven”? Hygiëne, vriendelijkheid personeel en service?

    Mijn ouders willen in een niet al te drukke buurt zitten en vinden hygiëne, service en goed eten erg belangrijk.

    Bedankt voor jullie tips/reacties.

    Verder de vraag of iemand van jullie weet of Thai Garden Resort weer open is. Hun website werkt namelijk niet meer.

    Hans.

  • theo

    Sabai lodge ligt halverwege in soi 2 vlakbij druk bar gebied . de kamer was wel schoon en net. mijn vrouw vond de publieke wc daar niet het toppunt van hygiene.persoonlijk vind ik lokatie niet prettig .

    Thai garden resort is weer open. daar is het natuurlijk rustiger, ik ben nog niet binnen geweest maar ik denk voor je ouders zeker een goede keuze.wij zijn daar een paar jaar geleden geweest en alles was zeer proper .

  • Jacques Parra

    Sabai Lodge ligt vlakbij de beachroad, maar het nadeel is dat er door Soi 2 dag en nack taxi's e.d. rijden omdat Soi 2 een sluiproute is om van de second road naar de beach road te komen. Ook veel muziekgeluid van de bierbars daar. Kamers zijn ok, niet echt super. Veel buitenlanders met thaise meiden. Aan de andere kant ligt de luxere wing, de Sabai Wing. Prachtige kamers met balkon, iets duurder en groot zwembad. Nadeel is dat ook heer veel buitenlanders komen met tahise meiden en het “feesten” gaat ook daar dag en nacht door. Als je een rustigerer hotel zoekt moet je in Jomtien (zo ver mogelijk zuidelijk) zijn of op de Phratamnak heuvel. Wil je feesten en meiden meenemen dan is de Sabai Wing DE plek om te overnachten. Ook op Soi Bhakauw en Soi Diana Inn zijn goedkope hotels te vinden. Iets verder van het strand af, maar wel gezellig.

  • Jacques Parra

    Voor je ouders raad ik echt Jomtien aan. Aan de beachroad daar zijn er vele. Willlen ze perse in Pattaya slapen dan b.v. Woodlands, maar vraag wel een kamer NIET aan de Naklua road, maar ver weg daarvandaan. Er zijn ook super seviced appartments van Amari, iets buiten het centrum gelegen dus ze moeten wel vervoer hebben of op een motorbike taxi durven. Goedkoop, goed en ver weg van alles is het Asia hotel aan het strand op Soi 4 Phratamnak. Leuk als ze willen golfen, want de 9 holes baan ligt daar voor.

  • pietpattaya

    Thaigarden een aanrader ,trouwens villa oranje als kleinschalig hotel met zwembad ook prima.

    Hotel tropicana aan beach en 2 road is ook oke en centraalgelegen tevens rustig en prima service

  • pisauw

    Ik vind Areca Lodge in Soi Diana ook een prettig hotel.

    Maar Farang met die meiden kan je bijna toch niet ontlopen

    dat hoort er bij.

    En anders A-one hotel (het schip) heb ik heel fijne ervaringen mee. (vlakbij Sabai Lodge) maar dan aan de Beach Road.

    Maar keus genoeg in Pattaya. Succes.

  • johnboy

    Ikzelf heb goede ervaringen met Twin Palms resort, leuk schoon betaalbaar hotel met zwembad, de weg oversteken en je ligt op het strand. Het zit naast Hard Rock hotel. Je heb geen last van lawaai of iets dergelijks.

  • pietpattaya

    Is snel oud aan het worden beetje muf en eten matig ,maar is niet duur

  • HansD

    Heeft er iemand toevallig ervaring met hotel Diana Garden? Wie weet hoe ik René van Thai garden resort kan bereiken? Hun website is off-line.

    Thx. Hans.

  • jan keizer

    Thai garden vonden we een prettig hotel met een goed ontbijt, ook belangrijk toch? Hard rock hotel is natuurlijk een prima plek om te overnachten, maar niet van het goedkoopste. We hebben ook al eens in het hotel lijkend op een boot overnacht maar hier zijn we vorig jaar op aanraden van een meisje van de receptie maar weer weggegaan toen we vroegen of ze voor een weekje een tweepersoonskamer vrijhadden. Ze meldde ons dat er nog wel plek was maar dat de rest van het hotel vrijwel volzat met “vriendelijke russen”. Na haar bedankt te hebben zijn we dus bij Thai Garden terecht gekomen, nogmaals met plezier ruim een week daar overnacht en gegeten.