Oude muziek voor de bejaarde expats.

  • Willem

    Hier een leuke site met hele oude muziek voor de wat oudere expats in Thailand en hier natuurlijk, het komt uit Belgie en mag beslist niet door Fransmaster :D beluisterd worden, misschien wel leuk voor zijn vader:

    http://www.bilitis.us/nederlandse/page1

    *D*D*D

  • Fransmaster

    dit is zelfs voor mijn vader's tijd Willem, wat een ouwe meuk,555 :D

    gegroet, de pompbediende

  • jan

    Geweldig.

    bedankt

    Jan

  • han

    Tsja,dan toch maar liever iets moderner,ken de meeste namen niet eens :D

    Gisteren de nieuwe Axl Rose …Guns and Roses gedownload die nog uit moet komen.

    “”Chinese Democracy“”,die na jaren in de pen,vele jaren studiosessies, de grofste ruzies,wanhopige bandleden en ongelovige studiobonzen die geen cent meer gaven om het project dat nooit af leek te zien slagen.

    Dr, Pepper beloofde zelfs elke Amerikaan een gratis blikje Dr.Pepper te geven als Axl het dit jaar zou uitgeven,Dr. Pepper heeft verloren en komt zijn belofte na…waarschijnlijke de grootste reclamestunt ever vertoont.

    Voor liefhebbers ,de CD is geweldig en duidelijk is te horen dat Axl iets in mind had wat groter is dan hijzelf.

    Het gelach om hem zal verstommen,Axl is back en HOE !!!

    http://www.chinesedemocracy.com/

  • huibthai

    ,,weet je nog wel oudje,,, Willem had hem al een tijdje, als document over de nederlandse muziek,een must. en in deze tijd had je ook nog eens geweldige teksschrijvers zoals Louis Davids , Koos Speenhof en Jac. v/d Plas een teks-juweeltje

  • basensommai

    Prachtig, bedankt!

  • song

    Zullen er toch nog vele prikkers dit graag horen,

    groetjes ik heb er van genoten !!!

  • TonPattaya

    Kijk Han dit is pas muziek laat de rest maar zitten 555

    Ton

  • han

    Ja ,klopt Ton ,mijn ouders zaliger waren er gek op,ik ben altijd een buitenbeentje geweest.

    Heb om die reden ook in ,64 het Stones kamp gekozen,spoedig gevolgd door eeuwige adoratie na het horen van “”it,s all over now“”.

    Kortom ,het mag voor mij een flink stukje ruiger :D:D

  • TonPattaya

    Ja leuk is dat he mijn vader is 67 maar als hij paradise bij te dasboardlite hoort , gaat de schuif helemaal open 555