Thailand, die van mij is anders! Deel 1

  • Jielus

    Het eerste deel van een serie korte verhalen over het bezoek van een Farang aan Thailand.

    Het verhaal is fictie en een mengsel van wat ik zelf heb gezien en gehoord tijdens mijn verblijven in Thailand. Elke overeenkomst van personen en plaatsen is geheel toevallig.

    http://jielus.blogspot.com/2008/11/thailand-die-van-mij-is-anders-deel-1.html

    Veel plezier bij het lezen van het eerste deel!

    Jielus

  • Adpattaya

    Leuk geschreven, leest gemakkelijk weg. Soms waande in me in Thailand :)

    Groet Ad

  • Yets online

    Leuk Jielus, ik hoef je niet te stimuleren door te gaan neem ik aan.

  • huibthai

    Heerlijk verhaal, met de juiste humor omschreven, zie je wel weer op de markt

  • Fransmaster

    Daar haalt ie zeker zijn inspiratie vandaan? 5555555 daar zitten ook genoeg Steefjes, 555555 :D

    Gegroet, de Steef

  • pietpattaya

    Nee hoor alleen a.o.w.Steefjes :D en soms hardwerkende kroket Steef(zonder shag) ;)

  • Khunjan

    Niets aan toe te voegen, tot op de markt :D

  • huibthai

    Ja Frans, jij moet nog enige jaren gaan, voor je bij ons mag zitten en wat was jou hoogste cijfer voor opstellen maken op de ,,kleuterschool,,??? Ik weet zeker dat je Jielus zijn verhalen met plezier leest, dus ook een prik als,,zeer herkenbaar Jielus is op zijn plaats!!!

  • hansthailand

    Ik heb in ieder geval genoten, en zie uit naar het vervolg.

    Voor de heren op de markt, houd je ogen open, want ik weet zeker dat er mensen bij zitten die een zelfde soort vriendin hebben die anders is 5555555

    Wat betreft de pompbediende, ik denk dat die ook niet veel behoefte heeft om op die markt in die herrie van die cd kraam te zitten, die trapt zijn geld er wel uit in gogo bars, en aan gogo dames, frans die ziet graag wat ie koopt :D:D:D:D:D:D:D

  • pisauw

    Jielus geweldig het verhaal.

    Ik kijk ook uit naar deel 2.

    Groetjes Riet