Triest bericht

  • Soldier

    Las vandaag een triest bericht over ene Jacob Marinus die na 7 dagen dood werd aangetroffen in de Niran Grand Condo Complex in Pattaya.Zie verder Pattaya Daily News.

  • Willem

    Triest maar dat gebeurt elke dag ook in Nederland ongeacht je leeftijd als je alleen woont duurt het wat langer voor je gevonden wordt. Een kennis van mij werd begin van dit jaar pas na 2 maanden gevonden en was pas 49 jaar en woonde in hartje stad.

    :Z:Z:Z

  • pietpattaya

    Ouwe Jaapie rust in vrede.

    Trouwe bezoeker bar Kees 7 1\2 niemand tot last en gezellige ouwe baas.

  • benthai

    Japie rust zacht vriend, was echt een wereld vent kon hem goed bij hans en huub vandaan

  • arend64

    jaap beste vriend rust in vrede

    ik zal je missen voor een kouwe klets en een babbel

  • Mehkon Rene

    Beste Japie , rust zacht en in vrede.

    Ik leerde je vorig jaar kennen , en heb je zeker ervaren als een leuke gezellige man met een mooi gevoel voor humor.( menigeen kan hier niet aan tippen en zou er een voorbeeld aan kunnen nemen ).

    Als er hier onder elkaar gesproken werd over het wanneer weer naar Thailand gaan , passeerde ook jij weer de reveu. Als we elkaar weer tegenkwamen bij de 3Angel dan kon je het niet laten om dan weer gekscherend de opmerking te maken “Zooo , ben jij d'r ook weer ??? of ”Waar is je vrouw , ga je al trouwen ???

    Over 4 weken ben ik ook weer in Pattaya en ik weet nu dus al dat het deze keer anders zal zijn , en jou met pet en al , zeker zal missen daar.

    Met alle respect en waardering voor jou Jaap , dus nu ff geen Japie ( want eigenlijk was je toch op jou manier een groot man ) , een allerlaatste groet vanuit Schiedam, Holland.