Bekende voetbal trainer zegt in bekend blad

  • bertbreda

    Van mijn goede vriend en visserman David uit Pattaya Mailde mij dat hij gelezen had in een bekende krant onder de prkkers van pattaya het volgende.

    Dat een stevige vrijpartij vlak voor de voetbal wedstrijd een groot voordeel kan zijn, het brengt de spelers in een roes en zou bijna geen vermoeidheid veroorzaken.

    Nu is van een bekende wielerrenner bekent dat hij de tour de France op een nacht verloor door naar de video op zijn hotelkamer te hebben liggen kijken. Bij de anderen dan mannen die ook voetballen schijnt het gesmeerd te lopen. aldus deze ochtend krant die ook vermeld dat deze bekende trainer wel meer van deze uitspraken doet. Ook het dameselftal van Pattaya had geen moeite met die van Chiang Mai 10 tegen 0

  • mitchell

    Scheids krijgt kopstoot van woeste trainer !!!!

    Een trainer van het eerste elftal van Sporting Maroc kon de 3-0 nederlaag van zijn ploeg tegen Zeeburgia niet verkroppen en beloonde het optreden van Nolting met een fikse kopstoot.

    Misschien had hij ook geen stevige vrijpartij gehad.

  • maekong

    Het was toch luis van gaal die dit stelde

    Ton

  • huibthai

    ,,,totaal geen bewijs,,,,

  • bertbreda

    nou nou door de grote overwinging van de dames van Pattaya op die van ons in Chiang Mai, is het wettelijk overtuigend bewijs geleverd.

    Ook vermeld ik u dat mijn spaanse bron over filmbeelden beschikt, die het graai en trekwerk in het strafschop gebied aan geen duidelijkheid te wensen overlaat, en het bij spelers al mode aan het worden is geen onderbroeken meer te dragen, omdat dit het aantal vrouwelijke toeschouwers heeft doen toenemen, dit omdat dat de inkijk van de slidingen hun zoveel plezier doet.

  • bertbreda

    (marokaan) Berbers meestal, het woord Berder betekend babaar.

    NU ZIJN ER OOK DIE ZWAFFELLEN.