'Van der Sloot handelt in Thaise prostituees'

  • nakluaboy

    Joran van der Sloot heeft zich in Thailand toegelegd op de handel in jonge vrouwen. Dat blijkt uit een nieuwe undercoveroperatie van Peter R. de Vries, zo meldt De Telegraaf vrijdag.

    Van der Sloot, die werd verdacht van betrokkenheid bij de verdwijning van Natalee Holloway op Aruba, biedt volgens De Vries nu Thaise vrouwen te koop aan voor de Nederlandse prostitutiemarkt.

    De Nederlandse misdaadjournalist komt aan zijn informatie via een infiltrant, die zich tegenover Van der Sloot voordeed als een Nederlandse ondernemer in de seksindustrie die geïnteresseerd was in zijn handel.

    Weinig respect

    De Vries liet de gesprekken via een geheime camera opnemen. In de ochtendkrant zegt hij: “De beelden geven aan hoe weinig respect deze 21-jarige toont voor het leven van anderen. Dat je na de verdwijning van Natalee in de vrouwenhandel gaat, tekent hem.”

    “Het voorbereiden van mensensmokkel is strafbaar”, vervolgt hij. “Dit kan hem in Thailand in grote problemen brengen.”

    Webcam

    In een reactie tegenover BNR Nieuwsradio zegt De Vries dat hij zeker weet dat het om Van der Sloot gaat. “We hebben met hem gecommuniceerd via een chatprogramma. Hij had zijn webcam aanstaan, dus wisten wij het zeker.”

    Volgens De Vries woont de 21-jarige Joran in Thailand in een kapitale villa die hij heeft bekostigd met het geld dat hij verdient aan de prostituees.

    Volgens De Vries is Joran ‘het zat dat ik achter hem aan zit’. Van der Sloot zou vanuit Thailand iemand naar Nederland willen sturen om De Vries aan te pakken.

    De verslaggever wijdt zondagavond een tv-programma aan de nieuwe ontwikkelingen omtrent Van der Sloot.

    Als ik hem tegen kom in pattaya is hij voor mij wat een idiooot

  • Cees

    Zullen we zorgen voor een vrij matje in Bangkok Hilton?

  • Wim P

    kan een van de thaise prikkers niet iemand achter dat sch–oor—um aan sturen,om deze man te stoppen. ik heb medelijden met deze meisjes.gr Wim P

  • pancake

    Hierbij reserveer ik 1 gedeelde kamer in het Bkk Hilton voor Joran uit de sloot.

  • Arnolds

    300€/maand dat is 75 Eurocent per uur voor een Thaise vrouw in een bordeel in onze arme Holland. De Roots kom weer naar boven.

  • bertbreda

    Maar niet te vroeg gejuicht, een slimme advocaat zal beweren dat Jordan is uitgelokt door een infitrant, deze deed zich voor als Nederlandse ondernemer in de sex industie.

    Was jordan al actief in deze tak van sport?. Wie nam het iniatief?.

    Heeft Jordan ook vrouwen geleverd of er alleen over gesproken?.

    Maar nog erger is Thailand hier blij mee met deze negatieve publiciteit.

    Er is toch een samenwerkings verdrag tussen Thaise en Nederlandse politie.

    Een reactie van een journalist en rechtsgeleerde .deze morgen.

    Deze vragen zich zolangzamerhand af of er niet eens een psycholoog naar Peter R.de Vries moet kijken. Deze man heeft met zijn publiciteits @!#$ akties niets voor elkaar gekregen en zint patholgisch op revance.

    Een gevaarlijk heerschap die voor mijoenen publiek onze rechtstaat mag aantasten, en onze verhouding met Thailand in discrediet brengen.nakluaboy schreef:

    >

    > Joran van der Sloot heeft zich in Thailand toegelegd op de

    > handel in jonge vrouwen. Dat blijkt uit een nieuwe

    > undercoveroperatie van Peter R. de Vries, zo meldt De

    > Telegraaf vrijdag.

    >

    > Van der Sloot, die werd verdacht van betrokkenheid bij de

    > verdwijning van Natalee Holloway op Aruba, biedt volgens De

    > Vries nu Thaise vrouwen te koop aan voor de Nederlandse

    > prostitutiemarkt.

    >

    > De Nederlandse misdaadjournalist komt aan zijn informatie via

    > een infiltrant, die zich tegenover Van der Sloot voordeed als

    > een Nederlandse ondernemer in de seksindustrie die

    > geïnteresseerd was in zijn handel.

    >

    > Weinig respect

    >

    > De Vries liet de gesprekken via een geheime camera opnemen.

    > In de ochtendkrant zegt hij: "De beelden geven aan hoe weinig

    > respect deze 21-jarige toont voor het leven van anderen. Dat

    > je na de verdwijning van Natalee in de vrouwenhandel gaat,

    > tekent hem."

    >

    > “Het voorbereiden van mensensmokkel is strafbaar”, vervolgt

    > hij. “Dit kan hem in Thailand in grote problemen brengen.”

    >

    > Webcam

    >

    > In een reactie tegenover BNR Nieuwsradio zegt De Vries dat

    > hij zeker weet dat het om Van der Sloot gaat. "We hebben met

    > hem gecommuniceerd via een chatprogramma. Hij had zijn webcam

    > aanstaan, dus wisten wij het zeker."

    >

    > Volgens De Vries woont de 21-jarige Joran in Thailand in een

    > kapitale villa die hij heeft bekostigd met het geld dat hij

    > verdient aan de prostituees.

    >

    > Volgens De Vries is Joran 'het zat dat ik achter hem aan

    > zit'. Van der Sloot zou vanuit Thailand iemand naar Nederland

    > willen sturen om De Vries aan te pakken.

    >

    > De verslaggever wijdt zondagavond een tv-programma aan de

    > nieuwe ontwikkelingen omtrent Van der Sloot.

    >

    > Als ik hem tegen kom in pattaya is hij voor mij wat een idiooot

  • de noot

    mensen die de vries heeft ook een streepje

    hij moet en zal die van der sloot krijgen die joran spoort ook niet hij zit gewoon slap te lullen over die vrouwen handel en zodra er iemand 10000 betaalt voor een meisje geld kwijt geen meisje en joran viert weer feest in een of ander tropisch paradijs de vraag alleen hoe lang hou je dat vol?

  • loe(s)

    af en toe een punt of een komma zou je stukje wel duidelijker maken :)

  • P.G.

    Maak je dan op zo'n manier geen vijanden bij “verkeerde” personen uit het milieu.

    Figuren die 10000 euro neertellen per vrouw mbt mensenhandel pikken dat denk ik

    niet.

    Dan kan je je leven lang achterom blijven kijken.

    Zo stom kan zelfs zo'n looser als van der Sloot niet zijn……