Help mijn vriend ...........

  • benthai

    Ik had het nog zo gezegd tegen hem, WORD NIET VERLIEFD, maarja na 3 dagen was het toch gebeurd met hem.Ik nam hem mee voor de 2e keer naar thailand en had hem toch 1 en ander uitgelegd maar cupido schoot toch raak.Hij blijft toch een vriend van mij maar wie wil dit ook een keer uitleggen tegen hem ik word er zo moe van hij gelooft mij niet meer. Mannen vertellen jullie het ook ff tegen hem want hij denkt echt dat zij anders is. Hij gaat a.s. december voor de eerste keer alleen naar thailand en ik hou mijn hart vast,echt.Het is ook een medeprikker van ons ik zal geen namen noemen maar hij houdt van een mehkong.Alvast bedankt iedereen. Groeten uit koud schiedam.

  • huibthai

    Reneetje toch!!!!!!!!!!!

  • pietpattaya

    Zal mijn best doen ,soms helpt het :( maar vaker niet.

  • Jielus

    Als vriend heb je het altijd fout gedaan!

    Als je gelijk krijgt dat ze niet deugd dan had je harder moeten aandringen.

    Als je ongelijk krijgt dan ben je jaloers en probeer je zijn vriendin af te pakken.

    Laat ze het zelf maar uitzoeken.

  • Soldier

    En waarom zou ZIJ niet anders kunnen zijn? Ik persoonlijk ben meer een vlindertype (butterfly) maar heb een buddy die al 8 jaren een die ANDERS is

    heeft en erg gelukkig (inmiddels hebben zij samen 2 kids) met haar in thailand woont.Het kan dus echt wel hoor.En zoals het met vele dingen in het leven is

    moet men er zelf achterkomen.

    PS. laat de Maekhong staan en probeer de blacklabel Naam khaeng is veel beter en geen hoofdpijn de volgende dag.

  • han

    vriend,ik denk dat je toch iets beter aan Ben moet uitleggen dat ze toch ECHT anders is,waar zijn goede vrienden voor ? :D

  • loe(s)

    wie niet horen wil, moet maar voelen :)

  • Dick

    Ach als hij zo ver al is ,is hij al niet meer te redden ,sorry benthai maar hopen dat ze echt anders is

    groeten Dick

  • piet friemel

    ja ben ik kan begrijpen dat je bezorgd bent over je vriend ,ik ken hem n.l. ook en herinner me nog van 2 jaar geleden dat hij ook zo verliefd is geworden dus volgens mij is het nu de 3e keer dat hij naar pattaya gaat de vorige keer ben ik er niet bij geweest maar ik kan me zo voorstellen hoe het is gegaan, we hebben toen na ze huwelijk voor budha nog een paar boeken over het leven in pattaya en de meisjes gekocht maar kennelijk heeft hij die niet gelezen. ik denk het beste is om hem niet alleen te laten gaan en dat je hem maar moet helpen door met hem mee te gaan .en anders ken je het gezegde wie ze billen brandt moet op de blaren zitten.de goudwinkels zullen in elk geval weer goede zaken gaan doen met ze komst het is te hopen dat ze voldoende armbandjes en oorbellen op voorraad hebben,als deze vriend dit bericht lees wil ik hem vanaf deze plaats toch in elk geval een prettige vakantie tot wensen

    groeten piet

  • Frans-Sigaar

    Dat Schiedam van Ketel 1?

    De Sigaar

    Bi happy