bom explosie

  • Soldier

    Lees net in Pattaya daily news over diverse bom explosies in Narathiwat.Daarbij zijn zeker 60 gewonden gevallen.Het is wel een omgeving waar veel moslim extremisten verblijven.

    Dus mensen, vermijden dat gedeelte van Thailand.

  • Jielus

    Waarom?

  • Soldier

    Uit voorzorg zou ik zeggen. Waarom zou men tijdens hun dikverdiende vakantie een risicogebied opzoeken.Lijkt mij niet zo verstandig, terwijl er ook veiliger gebieden beschikbaar zijn in thailand i.p.v. gebieden als Yala, Pattani en Narathiwat.

    Maar natuurlijk zijn er einzellgangers onder ons die de spanning nodig hebben om te leven.

    Misschien is Bagdad ook een optie.

  • Jielus

    Ik ben dit jaar nog door Satun gekomen en niets gemerkt van deze zaken. Alleen een hoog hoofddoekgehalte en ghai in plaats van moo. Dat gebied is grofweg 320 bij 60 kilometer, een paar bommen in dorpen zou je normaal gesproken meer alert maken. Waar je je wat meer zorgen om zou moeten maken zijn de boxjellies. Ik kan me mooie stranden in Australië herinneren waar het absoluut verboden was om het water in te gaan.

    In mijn ogen is er veel stemmingmakerij.

  • Willem

    Voor de liefhebbers van oorlogsgebieden je kunt boeken bij:

    www.rampreizen.nl :D:D:D

  • Jielus

    Als ik een ruime schatting maak dan raken er in Pattaya per jaar meer mensen gewond en komen om in het verkeer dan in “het zuiden” door de oorlog. Pattaya en zijn verkeer dan ook maar mijden?

  • Soldier

    Ik kijk altijd heel goed om mij heen als ik de second road oversteek. laat altijd een thai voorop lopen en volgt hem/haar dan snel. Nooit onveilig gevoeld daarzo.