Thailandfestival , AHOY Rotterdam

  • Mehkon Rene

    d.d.7/8/9 november 2008 , Ahoy Rotterdam.

    Is er al eens iemand van jullie naar zo'n Thailand festival toegeweest ?

    Wat moet ik me er een beetje van voorstellen , is het een soort bazaar of iets degelijks ?

    En hoe was / is het wat betrefd de drukte c.q. belangstelling hier voor ?

  • Willem

    Het is de eerste keer dat er zo'n groot Thais festival gehouden wordt in Ahoy en ik geloof zelfs in heel Nederland. Niemand weet of het druk wordt maar ik hoor van vele bekenden dat ze er naar toe gaan op een van 3 dagen. Je moet het denk ik vergelijken met een Pasar Malam, marktkraampjes, eettentjes en zang en dans en natuurlijk een grote promotie voor Thailand. Alleen de toegangsprijs is veel schappelijker dan bij de grote Pasar Malam in Den Haag, waar je ook nog maar in een grote tent zit in de bloedhitte, ja ik spreek uit ervaring: Ahoy is er veel beter voor geschikt denk ik en dat voor maar € 8,50 en in de voorverkoop slechts € 5,- en € 15,- voor de show op zaterdag. Kom op mensen allemaal gaan dan komt er misschien een jaarlijks vervolg:

    www.thailandfestival.nl *D*D*D

  • pisauw

    Hallo Rene, nou ik ben er ook nog niet geweest en weet ook niet wat ik er bij voor moet stellen. Ik denk net zo iets als een pasar malam.

    Ik denk dat het toch wel aardig wat mensen trekt.

    Ik ga in ieder geval wel.

    Groetjes Riet

  • Mehkon Rene

    Dan zijn we in iedergeval al met z'n tweeen , wie volgen er nog meer ?

    Ik hoorde net iets op het nieuws dat er in Thailand weer van die super kwallen zijn gesignaleerd , dus BE CAREFUL prikkers aldaar .

    Al hebben we die hier in Nederland ook , maar daar weten we van dat ze in Den Haag werken , haha

    groetjes en misschien tot op het Thailandfestival

  • pattayapeet

    En 10 euries voor een som tam waarschijnlijk

  • dreumer

    Het is ongeveer hetzelfde. Wij zijn er ook met ons kraampje. Mooie zelf gemaakte sieraden en sierverlichting.

  • dreumer

    Er wordt zelfs reclame gemaakt op de thaise televisie

  • maik

    hoi

    ik ben er al vaker geweest in eindhoven is wel leuk hoor ik ga ook weer ik ga zaterdag de 8e zie jullie daar wel

    groeten maik

  • den hollander

    10 Euro voor een som tam, vind ik belachelijk doe mij maar een pok pok!!

  • Siam

    Zijn er ook barretjes, met of zonder barfine.