vuurwerk

  • loggia

    Waar kan ik in Pattaya of Jomtien vuurwerk kopen om te gebruikenmet de jaarwisseling.

    Ook zie ik regelmatig boven de stad verlichte ballonnen of lampionnen, waar kun je die kopen?

  • Fransmaster

    Rond de jaarwisseling ga dan maar eens ergens op een terrasje zitten, komen ze je er vanzelf mee lastig vallen (verkopers) Hoef je nog geeneens naar de winkel.

    Gegroet, de pompbediende

  • Adpattaya

    Hallo,

    Je kunt vuurwerk en die “luchtbalonnen” kopen van Thai die ze uitventen. Maar je kunt ook naar bepaalde winkels gaan die vuurwerk verkopen, natuurlijk tegen lagere prijzen. Op het strand zal er ook genoeg aanbod zijn. Ik kocht daar ook van die 'luchtballonen" ( hele mooie gemaakt in Chiang Mai) voor 100 Bath per stuk. Fonetisch klinkt het als Fay Com, als ik het nog goed weet.

    Suc6, en pas op voor je vingers :)

    Groet Ad

  • Tlharrie

    En ook niet zelf afsteeken voor 31e zit je gelijk een dag vast en je bent alles kwijt

    wij laten het de verkoper altijd doen voor 50 THB weet je alles

  • Soldier

    Misschien heb jij hier wat aan www.siamfireworks.com

    Verder kan je genieten van gratis vuurwerk bij coral cliff hotel.

    Succes

  • hansthailand

    Nou Loggia, als niemand anders het doet van de pattaya kenners, zal ik het maar zeggen.

    Als je de Naklua road helemaal afrijd, zitten er vlak voordat je aan je linkerhand de markt krijgt, waar die dikke boom in het midden van de weg staat, een paar winkeltjes aan je linkerhand, die verkopen volop vuurwerk, de week tussen kerst en oud en nieuw.

  • loggia

    Hoi prikkers,

    bedankt voor de tips, nog een vraagje aan Soldien, waar is het coral cliff hotel?

    groetjes Jan

  • TonPattaya

    Royal Cliff bedoel je denk ik

    Vanuit de walkingstreet de berg oprijden , kom je hem tegen aan je rechterzijde

    Ton

  • TonPattaya

    www.maleebar-appartement.nl/start2.htm

    zie het route kaartje daar staat hij op

    Ton

  • Soldier

    Voor loggia. Moet zijn royal cliff hotel phratamnuk road.