mijn ervaringen, de russen

  • pietpattaya

    Ja ja die Hollanders,de ergsten zijn die hun vrouwtjes klompen laten dragen en zodoende met veel lawaai voorbij lopen ;)

    Groeten Piet

  • huibthai

    Piet, Friemel had ze eigenlijk gekocht om aan de muur te hangen met tulpen erin. Overigens wij hebben er weinig last van , het is echt geconcentreerd op de weg langs de zee En ieder land hebben nu eenmaal rare gewoontes ,. nu oa de Russen ,maar 25 jaar geleden waren het hier allemaal ,, witrokken,, deze zijn ook grotendeels verdwenen

  • han

    En dan bedoel ik de “charme” de Pattaya heeft. Die gaat dan verdwijnen.

    Je loopt in mijn gevoel al een paar jaar achter:D

    Voor de charme kom ik al jaren niet meer,voor de dames inmiddels ook niet meer,voor Louis kan ik niet meer,blijft er alléén de schuld van een fles jajum over en die moet nog naar Koh Samui ook.

    In grote lijnen ben ik het met je eens,een mooie tijd is,zoals voorspeld, voorgoed voorbij.

  • huibthai

    Dat er tegenwoordig Russische teksen bij allerlij soorten winkels/bars/restaurants is normaal , de ,,gasten,, uit Europa /Amerika komen steeds minder , de ,,ouderen,,met AOW en een klein pensioen overheersen hier , de ,,wippers,, gaan liver naar het ,,goedkope,, Brazilie etc. Dus wat doen de Thaisen zelfstandigen, die doen aan marktwerking En dat de Russen zouden,, komen ,,is mij al geleerd in de jaren 60

  • jan

    Heb vorig jaar April ook iets storends met russen meegemaakt.Ga altijd 1 of 2x bij Holland House eten.Daar kwam een stel luidruchtige russenbinnen.Werd een biertje en eten besteld en toen werden de tassen opengerukt en kwamen de flessen wodka tevoorschijn.Raad het,de gezelligheid was weg met die gasten.Jammer dat de thaise horeca niet verbied om drank mee te nemen.Maar ja,de bahtjes he.Ga het in November weer een keer proberen in Holland House.Aardig personeel en goed eten.