smtp adres

  • loggia

    Hoi prikkers,

    wij zijn sinds maandag 27 oktober in Jomtien en willen onze mails via outloock express ophalen en verzenden, via de laptop.

    De provider is tt&t, maar we kunnen op internet niets vinden van de instellingen die we moeten gebruiken. Volgens ons moeten we het smtp adres veranderen, maar wie kan ons zeggen wat het smtpadres is van tt&t?

    Binnen halen is geen probleem maar het verzenden lukt niet.

    Zijn benieuwd of iemand ons kan helpen.

    groetjes en geniet van het zonnetje

  • pietpattaya

    Vraag het Ron van internet cafe soi 5 Jomtien

  • Jielus

    Het kan goed zijn dat ze er geen hebben.

    De meest logische zou zijn authsmtp.maxnet.co.th

    Mocht dit niet helpen dan ben je waarschijnlijk aangewezen op webmail.

    Een andere optie is een provider in Nederland die je weinig geld een goed en altijd werkend emailadres geeft.

    Zelf zit ik bij www.dds.nl

    werkt altijd en niet te duur.

  • Marco Korteland

    Geachte heer/mevrouw,

    Ron's Internetcafe in Soi 5 in Jomtien kan u waarschijnlijk verder helpen.

    Groeten,

    Marco Korteland

    www.thai-import.biz

  • loggia

    Hoi prikkers,

    Wat Jielus opgeeft werkt niet, als we in de buurt van Ron's internet kommen, zullen we daar eens vragen en anders via webmail.

    Ron's internet is in Soi 5, is dat het straatje waar het postkantoor en de imigrationoffice is?

  • Ron

    relay2.cat.net.th

    smtp.tttmaxnet.com

    net1.ji-net.com

    smtp.ji-net.com

    Deze kun je proberen. Het ligt eraan welke provider tt&t gebruikt voor jouw internet aansluiting. Misschien werken ze alle. Maar deze werkt ook: mail.ronsinternetcafe.net

    Ron

  • Jielus

    Als ik me goed herinner kan je ook via de smtp server van gmail werken. Maar hoe dat bij windows gaat weet ik niet. ik gebruik namelijk een Apple computer.

  • loggia

    Hoi prikkers

    Bedankt voor de tips. Ron hartstikke bedankt, het werkt nu allemaal.

    groetjes Jan en Mariet