terug koppeling Slingbox

  • Fred

    Hallo Rob1706, Jielus en mede prikkers ik heb de Slingbox aan de praat en het werkt eea geregeld met de de ondersteuning van sling ( fantastische en goede service van hun helpdesk ) Omdat ik met een analoge lijn werk is de kwaliteit niet echt super maar de volgende stap is de kpn digitenne box er op aan sluiten om een digitaal signaal toe te voegen. Hoe nu verder voor wat betreft het uitproberen we moeten wel even wat gegevens uitwisselen en er moet een programma op de computer geinstalleerd worden. Al die gegevens heb ik hier incl de link voor de software. Doe een voorstel, ik weet niet of het misschien mogelijk is om eea via de forum beheerder een telefoonnummer of emailadres naar mij te sturen, zodat ik kontakt kan opnemen.

    m vr gr Fred

  • Rob1706

    Fred,

    bedankt voor de info. Heb je privé email gestuurd met wat gegevens.

    Gr.,

    Rob

  • Fred

    Hallo Rob1706 je geeft aan mij een mail te hebben gestuurd, echter heb ik nog niets ontvangen geef alsnog even een berichtje en je krijgt van mij de gegevens om eea uit te proberen.

    m vr gr Fred

  • Rob1706

    Fred,

    mijn emailadres is robnotting@hotmail.com. Vreemd dat je bericht nog niet hebt ontvangen, Ben zeer benieuwd of deze nieuwe mogelijkheid zo functioneert als ik hoop.

    Gr.,

    Rob

  • TonPattaya

    Waarom zet je de info niet gewoon op het prikbord misschien zijn er meer die het uit willen proberen.

    Ton

  • Rob1706

    Beste Ton,

    wellicht heb je mijn 1e bericht van 26 oktober gemist (zie aantal topics naar beneden)? Daar heb ik nodige info gegeven, moet nu één op één getest worden. M.a.w. iemand in NL heeft die Slingbox gekocht en op 1 pc in Thailand (software te installeren) zou het moeten werken. Zou echt niet weten wat ik (of anderen) nog meer kunnen toevoegen. Testen of het werkt dan hier melden, het is dan up-to de individu om het zelf te regelen.

    Gr.,

    Rob

  • Jielus

    Heb je mijn email ontvangen?

  • Fred

    Ton die info kan maar maar door één persoon tegelijkertijd gebruikt worden dus als die box door iemand in gebruik is kan een ander hem niet gebruiken, je hebt dus voor elke verbinding een slingbox nodig anders zou ik daar helemaal geen problemen mee hebben. Maar wat mij betrteft mag jij het ook rustig een keer uitproberen , op die manier weten meer mensen of en hoe het inderdaad werkt. Maar ik ga die gegevens niet helemaal in het openbaar zetten want dan is de kans groot dat teveel mensen proberen in te loggen met het gevolg dat mijn router dit niet verwerkt en heb ik problemen waar ik niet op zit te wachten. Hopend op begrip hiervoor groet ik u allen Fred.

  • TonPattaya

    Natuurlijk heb ik begrip heren

    Ton

  • Fred

    Hallo Jielus, Ook van jou heb ik geen email ontvangen helaas. Het systeem heb ik ondertussen met Rob getest en het werkt. Of de kwaliteit naar behoren is is sterk afhankelijk van de internet verbindingen met name de upload hier en de download daar. Wil jezelf het ook uitproberen om de kwaliteit te kunnen beoordelen dan ( graag zelfs ) moet ik toch even wat gegevens van je hebben je mag me ook sms`en of bellen +31633773931 neem ik zo snel mogelijk kontakt op.

    m vr gr Fred.