het zal je maar gebeuren 2

  • sjonniem

    nu daar zijn we weer

    tijdens mijn ziekenhuis bezoek vlak voor vertrek de vorige keer naar 333 travel gebeld en wat zijden ze tegen haar stuur maar een emailtje dan komt alles goed(16 ocktober) zogezecht zo mijn dochter een keurige email gestuurd met de mededeling dat de vlucht geanuleerd moet worden of verzet met uitleg van het geheel dit op verzoek van 333 travel .

    zondag 19 ocktober ondslagen uit het ziekenhuis(nog even een mailtje gestuurd met de mededeling ogf alles goed was gegaan)

    maandag nog geen bericht dus maar even gebeld hoe of wat .

    wat schets mijn verbazing ze hadden geen enkele mail ondvangen zowel van mijn thuis uit en vanuit het ziekenhuis niet!!!??

    en nu vroeg ik ik kan wel een kopy stuuren van de verzonden mail zo gezecht zo gedaan ,DAAR HADDEN ZE NIETS MEE TE MAKEN HUN HADDEN NIETS ONVANGEN DUS IK MOEST MAAR NAAR MIJN REISVERZEKERING EN DAAR CLAIMEN EINDE VERHAAL GEEN SERVICE EN GEEN HULP NERGENS MEE .DUS IK NOOIT MEER BOEKEN BIJ 333TRAVEL

    dus uiteindelijk mijn reisverzekering alles uitgelegt(FBTO)en alles geregeld nettjes mijn geld terug binnen 8 dagen dat noem ik nu nog eens. sevice ze waren absoluut niet te spreken over 333 travel wand een bewijs van een verstuurde email moest eigelijk voldoende zijn voor anulering

    maar ja shit happens morgen vlieg ik om 1720 naar bangkok en met een beetje geluk ben ik om 12 uur in pattaya

    groetjes prikkers tot op de markt, eens moet de eerste keer zijn

  • Eubel

    Weet je direct met welke lui je te maken hebt bij 333,en waar je de volgende keer zeker NIET moet boeken.

    Eubel

  • Tlharrie

    Waar heb je nu geboekt

    zat zelf ook bii 333 geen grote problemen gehad maar toch maar

    naar Thailand travel gegaan bevalt me zeer goed

    gr. Harrie

    ps veelplezier ga pas 7 jan. weer

  • sjonniem

    het is nu allemaal geregeld maar niet op een goede manier niet zoals ik gewent was bij bm air of lensing bij 333 boek ik van zijn leven niet meer

    ik ben er tot 16 januarie

    gr sjonniem

  • TonPattaya

    Echt gewoon zwaar gelul Eubel. Hen twee jaar gelden moeten wijzigen , was in 15 min voor elkaar 333 helemaal Top

    Ton

  • Jielus

    Beste Sjon, het is niet gepast om een bedrijf na één slechte ervaring aan de schandpaal te nagelen. Steek ook eens je hand in eigen boezem? Ik bedoel hiermee, laat het ook een les zijn voor jezelf. Omdat ik ook een paar keer per jaar Nederland verlaat voor een reis van een paar maanden moet ik vaak per fax en/of email contact hebben met diverse instanties/bedrijven.

    Een oude maar nog steeds belangrijke regel:

    Vraag om een bevestiging van ontvangst!

    Email is een schitterend medium dat helaas wordt misbruikt en om het gebruik van spamfilters vraagt. Misschien is je mail wel blijven hangen achter zo'n filter? Een plaatje of koppeling, van bijvoorbeeld MSM, is al voldoende om in een map te worden geplaatst die minder vaak en minder goed wordt bekeken.

    Maar een persoonlijk telefoontje met daarna een fax blijft natuurlijk het beste. Ik heb zelf van de week nog twee tickets moeten annuleren en die moesten beiden twee keer worden bevestigd. Iedereen kan bellen onder mijn naam en iedereen kan mailen onder mijn naam.

  • sjonniem

    hallo jielus

    het probleem is er is twee keer gebeld 3 x gemaild van 2 verschillende locaties en dan niet 1 reactie heb ook om een bevestiging gevraagd telnr bijgevoegd als er iets is dat ze kunnen bellen . dat je een mail kwijt raakt oke maar 3 lijkt me slordig

    maarja het blijkt in mijn inzien boek maar lokaal bij je eigen reisbureau daar kennen ze je. dan maar iets meer betalen scheelt een hoop gezeur

    alles is trouwens prima geregeld via mijn reisverzekering .

    het gaat me een beetje om de houding van 333 travel het gaat toch om 900 euro voor mij een boel geld

  • Jielus

    Ik boek nu al ruim twee jaar alles zelf via het internet en het is tot nu toe nog nooit fout gegaan.

    1. Geen extra toeslagen achteraf

    2. Geen vreemde boekingskosten

    3. Ticket per email

    4. Veilig betalen per Creditkaart

    Deze week twee vluchten geannuleerd zonder een probleem.

  • Eubel

    Tja als het verhaal van Sjonniem klopt is daar toch iets goed mis met hun service,ikzelf boek nooit vluchten via internet en steeds bij mensen die ik al jaren ken,ik weet is iets duurder,maar als dan iets fout gaat (en dat gebeurd wel eens)weten zowel jij of zij met wie je te doen hebt,en dat maakt het kleine prijsverschil meer dan goed.

    Eubel