eva air /777

  • jan

    beste prikkers

    wie is er de laatste tijd met EVA air elite class en/of economyclass class gevlogen

    op het reis bureau laat men weten dat er geen verschil zit in de breedte van de stoelen in de nieuwe 777 wat betreft de elite class en economyclass .

    dat het verschil alleen zit in de been ruimten en de prijs natuurlijk .

    wie heeft er toevallig ervaring mee gehad

    groeten en dank

    Jan

  • Khunjan

    Inderdaad, het prijsverschil weegt niet op tegen het verschil tussen Elite en Economy class.

    Ik mis daarom ook de oude vertrouwde Boeing 747 met zijn Evergreen DeLuxe Class, verder is de triple 7 een mooi en gestroomlijnd toestel wat prima vliegt.

  • huibthai

    jan, er zit nog wel degenlijk veschil in, maar ten voordele van de economy,daar is wat meer ruimte nu. ik ben 184 en 91 keg, ik zat prima , benen konden languit en met een raamplaats kon ik wat schuin gaan zitten met eten, dat was ook wat prettiger. Elite is natuurlijk beter,maar door de stijgende prijzen, blijf ik toch maar economy vliegen , het eten en ,,wat,, minder drank,, makem mij niet zo veel uit ,wel slapen dan duurt de reis niet te lang

  • evert

    Ben j.l vrijdag terug gekomen uit thailand met eva air zie ook het verschil niet meer en het eten begreep ik ook niet meer alleen de prijs nog en zat alleen op een rij kon liggen want het zit op het moment toch niet zo vol.Maar het regent wel veel in pattayamaar hoorde net dat het weer deze maand beter wordt hopen maar ik heb een slechte vakantie gehad, met veel regen.