Prikkers en Café Verschoor

  • Jielus

    Het is alweer meer dan twee weken geleden.

    Klik Hier

    Groetjes aan Joke en Theo

  • pisauw

    Jielus wat heb je dit dagje Rotterdam weer prachtig verwoord.

    Het is dat ik Rotterdamse ben anders zou ik ook zo'n dag gaan boeken zo mooi staat het beschreven. Hiermee laat je zien dat het je niet uitmaakt waar je bent als het maar interessant is.

    Groetjes Riet

  • Willem

    Schitterend verhaal van de rondleiding door onze stad Jielus en ik weet zeker dat menige prikker dat nooit zal doen en rechtstreeks op het doel afgaat in dit geval Cafe Verschoor, jammer dat we in Rotterdam niet meer kunnen voetballen. Mag ik je nog een goeie tip geven: het Scheepvaartmuseum in Amsterdam is veel mooier en groter en je vindt er meer over de Rotterdamse scheepvaarthistorie dan in Rotterdam. Alhoewel ik ben er nog niet geweest na de grote verbouwing en een volgend keer even de mooiste viszaak van Europa bezoeken op het Vasteland vlakbij de Erasmusbrug, je weet niet wat je ziet kijk maar eens naar die site. Misschien volgende maand op dat 3-daags Thaise fesitval in Ahoy?

    www.schmidtzeevis.nl *D*D*D

  • Jielus

    Helaas ;-), ik zit nog een paar maanden in Azië Willem. Maar als ik weer in Nederland ben ga ik zeker nog een dagje naar Rotterdam want er zijn nog een paar zaken die ik nog niet heb gezien.

  • huibthai

    heel leuk, Rotterdam ook weer in het zonlicht gezet, inderdaad was het bij Theo en Joke ,ook weer als vanouds en er waren ook div echtparen ik noem o.a Theo en Joke zelf, Bob en Kwan, Theo en Nee , Rob en Martha. Doordat er nog veel anderen waren en ik bijna alle 5 uur klanten van Verschoor ken , kon ik geen ellelange gesprekken met iedereen aangaan , maar de dagen later wel , zoals met Joop , Marcel en Bob. Bij Theo en Frits [bij jou aan tafel ben ik nog een nachtje overgebleven om na te borrelen en Riet heeft gezien dat ik ook goed overweg kan met koffie. Mijn 2 weken in Rotterdam [met vaak goed weer ,dus goed besteed. Ik zie je zeker hier nog en over een paar dagen ,zal Huub Kamasutra ook wel in ons midden zijn. Nu weer de gehele dag thuis, het is echt Hollands weer hier dus lezen, tv, pc ,gsm en mijn Ann in de weg zitten. Als Theo en Joke dit lezen,, extra gewicht,, Bob, is op tijd ,,als de brandweer,, door Jan bij Giel gebracht en Jielus, kost wat het kost, morgen moet ik naar de markt en nogmaald bedankt voor deze boeiende prik

  • TonPattaya

    Leuk stukje Jielus goeie reclame voor de stad.

    Ton

  • TonPattaya

    Jezus Willem ga jij lekker in 020 wonen kolere he ga ze lekker lope promote daar :)

    Dat over dat voetballen maak je geen vrienden mee vriend ik eis rectificatie van je

  • huibthai

    Ik heb uit vertrouwde bron vernomen, dat hij daar ook een krantenwijk heeft aangenomen!!!!!En met je club komt het ooit goed, waarschijnlijk al als jij hier al lang woont !!!!!

  • TonPattaya

    Meen je dat nu Huib werkt hij bij de Groene Ams…………………r potverdomme het moet niet gekker worden 555

    Huib het komt gewoon goed met mijn cluppie straks gooien ze de kantinejuf en de kuip stofzuiger eruit en dan moet jij eens opletten

    Ton

  • Willem

    Zelfs Gerard Cox heeft zijn lidmaatschap van Feyenoord opgezegd.

    :D:D:D