visarun

  • farang

    Wie weet er een goede en normaal geprijsde visarun vanuit Pattaya,heb gehoord dat er veel zijn en veel verschil in prijs is

  • loes

    google is handig :o)

    tik in : visarun from pattaya

    en klaar is kees

  • graham

    Ik heb het een keer gedaan met “Sportsman” Soi 13 dacht Ik.2400 baht inclusief ontbijt,lunch pakket en een biertje op het einde van de rit.Het was een “no smoking” deluxe busje met maar 6 zitplaatsen,zeer goede service.

  • henk_somchai

    Net twee weken geleden weer gedaan.

    boek het altijd bij het reisbureau naast Chiel van “ ons moeder” bij jomtien beach.

    God… nou vraag je me natuurlijk naar de prijs , naar ik meen 2200 of 2300 Baht , dit is inlcusief een buffet die je kan krijgen op de grens met Cambodja.

    Ik werd opgehaald om 06.05 uur, dan ga je nog een aantal klanten ophalen .

    We zaten op de grote weg om zeg maar 07.00 uur , de terug reis werdt aanvaard om 11.50 uur en was weer thuis om 15.20 uur.

    Succes.

    groet, Henk van Dalen.

  • Soldier

    Heb een leuk artikel gelezen in The pattaya Ghost n.l. The Visa run road to hell.

    Erg leuk geschreven en zeer actueel.

  • pietpattaya

    Ja voor cheap Charlie maar betaal wat meer + 300 bath en je hebt busje met slechts 6 personen genoeg ruimte dus.

  • renne_all

    Cambodia inter 087 0069789

    261/5 Soi Buakhao Pattaya City

    20260 Chonburi

    Thailand

    Buiten staat nog 1700 bat maar dat is de oude prijs van voor, de brandstof stijging, maar je moet 1800 Bat betalen, inclusief eten op de terug weg. Soms zit de bus vol en soms maar 4 personen. Visa run is nootzakelijk kwaad toch.