Slingbox

  • Rob1706

    Hi,

    kwam op een Engelse site informatie tegen over een zg. Slingbox (website http://www.slingmedia.com/). Heb wat vragen uitstaan bij dit bedrijf over gebruiksmogelijkheden in Nederland. Als dit apparaat inderdaad zou werken zou ik hier in Thailand Nederlandse tv zenders via Internet kunnen ontvangen (live dus niet via uitzendinggemist.nl). Alles uiteraard mede afhandelijk van snelheid Internet. Ben benieuwd of iemand al van deze mogelijkheid heeft gehoord en gebruikt. Bij Googelen kwam ik UPC al tegen die het aanbiedt in Nederland.

    Gr.,

    Rob

  • Jielus

    Volgens mij werkt dit alleen in Nederland en je hebt een statisch IP adres nodig. Helaas hebben ze dit, nog niet, in Thailand.

  • huibthai

    Jielus als je nu hier in Pattaya bent, dinsdag zijn we op de markt bij het Smoothcafe v.a 14 uur , je kan me ook bellen 0814434722 huib, je ontmoet bij cafe Verschoor. Piet Kr. zal er niet zijn, die is begonnen met bezuinigen na de val van de euro

  • Rob1706

    Jielus,

    dacht wel, te mooi om waar te kunnen zijn. Wordt het toch BVN kijken.

    Rob

  • Fred

    Wil dit toch even verder uitzoeken ben er namelijk niet van overtuigd dat je in Thailand daar een vast ip adres voor nodig bent , wel dient het apparaat in Nederland aangesloten op een antenne systeem te zijn, evenals met het internet verbonden te zijn. Je logt namelijk in op dit apparaat via internet verbinding en daarom heb je een vast ip adres nodig waar zich de box bevind.

    Zodra ik wat meer weet laat ik het horen. m vr gr Fred

  • TonPattaya

    Ga hier eens kijken is gratis

    http://www.orb.com/

    Ton

  • pietpattaya

    Oh ja?nou ik betaal in Bathjes staan nog zat op Thaisebank,maar Huipie heb je niet zelf net gewisseld tegen te lage klaag koers :D ?

  • huibthai

    Regen, Regen,Regen, kun je ook als smoes gebruiken om niet langs te komen of de soi Kaonoi naar de Sukumvit is een grote rivier of mijn ex is weer uit de provincie gekomen om te kijken of ik nog bahtjes over hebt, misschien weet je er zelf ook nog een paar

  • Rob1706

    Fred,

    ben zeer geïnteresseerd wat jij in Nederland kunt achterhalen. Hoop hier wat meer over te weten te kunnen komen.

    gr.,

    Rob

  • Willem

    Het is wel geen slingbox, wat een naam zeg doet mij aan hele andere dingen denken, maar kijk ook eens op de volgende site haal je de hele wereld binnen:

    www.tvchannelsfree.com *D*D*D