eerlijke Thai (schoolmeisje)

  • pietpattaya

    Gister mijn vrouwtje(Phai) en kids met de auto naar navy base Sattahip.

    Via soi kor

    phai vriendin opgehaald en jaa hoor na 500 meter schoolmeisje al bellend hup de weg op, niet uitkijkend natuurlijk.

    Gevolg snelle reaktie van Phai en moterbike niet geraakt,helaas betonpaal wel.

    Tot verbazing het meisje wacht en bekend schuld,gelukkig geen gewonden.

    Schade auto 4000+ meisje 15 jaar en niet verzekerd ,is direkt naar pondshop gegaan en mobieltje voor 1500 weggebracht,het geld Phai gegeven met boodschap dat ze meer zou betalen.

    Zelf had ik via mobieltje al laten weten wel goed zo up to you .

    Phai met jeugd haar weg weer vervolgd pret niet bedeven tis maar blik hoor.

    Na toch nog leuke middag de boel naar huis en vroeg naar bed incl. papa.

    22.45 uur gaat telefoon en ja hoor het kind belt kun je morgen naar Pattaya klang komen heb nog 1500 bath bijelkaar.

    Vanmorgen auto weggebracht voor reparatie en Phai op naar de klang.

    Blijkt het meisje te werken zat+zondags in de schoonmaak.

    Geeft 1500 batjes in briefjes van 20,50,100 en kleingeld.

    Jaja hoe bestaat het he ze wil meer betalen want schade is groter doch hier wil Phai dan helemaal niks van weten.

    Zo zie je maar soms valt het wel mee met ongelukje en eerlijkheid Thai,al vraag ik mij wel af wat was er gebeurt als het Thaiboy was geweest.

    Rest mij nog te vertellen dat het meisje de batjes over 2 maanden weer terug krijgt voor haar eerlijkheid(dit niet wetend nu) de schade was 3500 en dan ga ik maar avondje minder stappen volgende week.

    Dus heren marktgangers (Huib,Marius, Jan ,John,Jhon,Tony,Norbert,Jos e.a.)

    dinsdag ben ik er niet ;)

  • huibthai

    Piet ,je bent een nobel mens, maar met dat bezuinigen, kun je vandaag al aanvagen, gisteren was je van 16 tot 18.30 ook in een gratis kroeg met,, ouwe kaas,,

  • sokkepok

    piet je stijgt in mijn achting. had ik nooit gedacht van zo,n gierige,lelijke,stugge fries. 555555555555555555555

  • pietpattaya

    Dat gierige en stugge klopt niet en dat lelijke?hoe ken dat nou weer soi 6,7,8,9,en zo voort ben ik SEXY man ;)

  • sokkepok

    ja dat zeggen ze ook tegen huibthai. 555555555555 nou dan weet je wie er liegt.

    5555555

  • huibthai

    Ik ben echt een mooie man blijkbaar , jij was getuige in nederland via de telf. waarbij 3 jeugdige rotterdamse schonen met mij mee naar het hotel wilden!! Als wij hier met wat mannen gaan stappen, ben ik ook altijd het eerste ,,slachtoffer,, Over een korte tijd ben je hier en zal ik je het bewijzen …..geen woorden maar daden,,

  • hansthailand

    Kijk uit dat je dan niet van de K.ut valt hoor huib, want je breekt zomaar iets 555555:D:D:D:D:D:D:D

  • pietpattaya

    Tjsaa Huub wij hebben geen nikname nodig jij wint het ,haarloze nog dikbuikerige :):):) maar voor goed doel doe je ook mee ? minimale inleg 500 euro?.zal wel niet.

    P .s. goede doel Chonburi hospitnal afdeling kinderkanker .

    Laat zien dat je echte kerel bent .

    Van mij 10.000 bath extra als je ook 500 euro bijdrage doet.

    Groet Piet kroket zonder nikname

  • huibthai

    drink elke dag ,,buttermilk,, en gebruik kalktabletten dat is hetzelfde als je goed verzekerd bent

  • huibthai

    Piet dat zijn bedragen voor mensen die Thaksin geweldig vinden en de koning ,een held, Ik doe het op eigen manier, niet met geld maar goederen altijd 26 dec, aan instellingen hier voor kinderen