thaise banken

  • piet friemel

    gezien de werelwijde geldcrises overal in de wereld en het omvallen v.d. grote banken ,zie fortis, maak ik mij toch wel een beetje zorgen over hoe het is gesteld met thailand, in nederland is er een garantie regeling op spaartegoeden, nu verhoogd naar 100.000 euro hoe zou het zijn met de banken in thailand? ik heb zelf een rekening en wat spaargeld bij de kasinkorn bank zou daar ook zo,n regeling voor zijn?misschien dat er mensen zijn die daar meer van op de hoogte zijn hoe dat daar geregeld is? graag uw reactie hier op.

  • Ger

    Wat denk je zelf? Thailand en garant staan, en dan ook nog voor een farang 55555. Ik ben bang dat je aan het kortste eind gaat trekken mocht het zover komen.

  • hansthailand

    Ik denk dat je weer aan het kraaien bent, als een kip zonder kop Ger!

    Wat in Thailand is, dat is een garantie, van 500.000 baht per persoon per bank.

    Die ga je gewoon terugkrijgen, bij het omvallen van een bank, ook als falang.

    Wat echter wel kan gebeuren, is dat je als rekening houder, in het bezit behoort te zijn, van een zogenaamd non. immigrant visun, en de heren die bij een bank geweest zijn, en daar zonder visum een rekening hebben geopend (gebeurt nog steeds), die zouden idd wel eens naast de pot kunnen pissen.:D

    Vooralsnog is er niet bekend dat er thaise banken op omvallen staan!

  • pietpattaya

    Nou ja zolang je je leuter in het vuur kan houden is de garantie dat Thaise banken niet vallen.

    Wachten is op de 1e en de 500d? :) de kerstman bestaat? :D

  • Freddy

    Ik heb van een zeer goede en betrouwbare bron vernomen dat je zeker als falang geen enkele poot hebt om op te staan ingeval dat er ook, eender welke bank ook de fles op gaat. Wat is hier garantie ik zou het niet weten.

  • Janbv

    Gezien de politieke situatie staat het gehele land op punt om om te vallen.

    Janbv

  • Ger v/d Berg

    5 5 5 5 5 5 wat een verwaring weer he Eric ! als je niet goed leest .

    Gr , Ger van den Berg

  • huibthai

    Ja Ger. zeer moeilijk, Erik geeft soms echt wel goede antwoorden.,zoals in deze maar doordat hij zelf zoveel met namen rommeld , weet hij niet dat er meer mensen Ger heten. Tijd dus voor een excuus op deze prik , heb ik ook met Jielus gedaan, daar ik dacht dat hij een ,,naam-faker,,was. Ik ben in het verleden ook vaak door hem en zijn vrienden aangevallen , als ik het over managers had Ik blijk nu volkomen gelijk te hebben , de wereld is failliet. spaar en pensioengeld , niks meer extra waard . amen de klager

  • benthai

    hallo die piet,waar maar jij je toch druk over je hebt toch genoeg op de sperma bank staan haha die vallen elke dag

  • Eubel

    Het is dan ook opmerklijk dat uitgerekend zij nog slechts 43,85 van hun sterk verwaterde Bhatjes voor een Euro willen neertellen,of nog vlug enkele tienduizenden farangtoeristen een poot uitdraaien voor de boel in elkaar klapt,maar dergelijke geintjes zijn we ondertussen wel van ze gewoon.

    Eubel