huwelijk registreren

  • TonPattaya

    Ik heb via de ambassade vernomen welk document ik moet hebben om mijn in Nederland gesloten huwelijk te registreren in Thailand.

    Ik moet mijn internationale huwelijksacte laten legaliseren op het min van Justitie, min van buitelandse zaken, en op de Thaise ambassade .

    kan iemand mij zeggen in wat voor tijdbestek dit geregeld kan zijn ? kun je er op wachten b.v.

    Ton

  • Siam

    Kan heel snel, neem ook je geboorte akte mee.

    Laat alles eerst legaliseren op de NLse ambassa in BKK, vervolgens ga je naar Justitie min. van buitelandse zaken en laat alle documenten vertalen in het Thais, kan daar gedaan worden.

    Dan geef je alles af bij het betreffende loket, ook daar.

    Zorg dat jij je ticket ook bij de hand heb, want daar vragen ze naar en dan kan het zelfs in 1 dag.

    Succes !!

  • TonPattaya

    Siam

    Als ik naar Thailand ga , zijn alle documenten al vertaald in het Thais en gelegaliseerd hier in NL op de 2 ministeries en de Thaise ambassade ik mag aannemen , dat ik ze in Thailand niet weer hoef te legaliseren want dan had ik hier in NL niet naar de Thaise ambassade hoeven gaan lijkt mij

    Ton

  • Dick

    Ton gewoon opnieuw trouwen hier in pattaya , hebben wij teminste weer een feestje tegoed

    Dick

  • pattaya.startpagina.nl

    Waar kan ik documenten legaliseren, wat zijn de openingstijden van de legalisatiebalie en hoeveel kost het legaliseren van de diverse documenten?

    Legaliseren kan bij de legalisatiebalie van het ministerie van Buitenlandse Zaken van 9:00 tot 12:30 en duurt gemiddeld een uur. Lees meer over de kosten van het legaliseren van documenten. :

    http://www.minbuza.nl/nl/reizenlanden/tarieven

    Rene

  • TonPattaya

    Heb ik al eens gedaan Dick een dag na prins pils en zijn ega

    Ton