Bericht uit Pattaya 10

  • Khunjan

    Hallo allemaal, vandaag weer marktdag waar we allemaal naar uitzien :D Afgelopen vrijdag had ik het eindelijk eens voor elkaar om alleen naar de markt te gaan wat maar heel sporadisch voorkomt, maar goed, na de nodige flessen Singha Light (hou je het langer mee vol dan Tiger) besloten enkele van die oude deugnieten (ik noem geen namen) om nog even door te gaan naar wat andere zaken en ik dus mee :D

    Van barretje naar barretje dus en uiteindelijk in Soi 7 belandt waar zich de fameuze “Badkuip” bevond, een zaak met spiegels, rond podium met miniscuul geklede meisjes en een heuse kingsize badkuip met 2 blote dames, nou wat daar met ijsblokjes werd gedaan laat zich raden maar ze gingen in ieder geval niet in de glazen :D

    's Avonds om zo'n uur of 9 toch maar afgehaakt en naar huis gegaan om daar van het lekkers te genieten, (mango) :D

    Vandaag gaan we weer lekker samen en op tijd naar huis, maar af en toe is de voorgaande belevenis best wel leuk en heb je in ieder geval een indruk waarover ze het iedere keer hebben die ouwe schavuiten :D

    Nu iets cultureels wat ons de komende maanden te wachten staat in Jomtien, namelijk Nederlands cabaret:

    Vanaf 26 t/m 30 november 2008 vindt er een unieke cabaretvoorstelling plaats voor Nederlandse ex-pats in Thailand getiteld “Majesteit, het wordt eens tijd!!!”

    Een cabareteske en hilarische theatergebeurtenis waarvoor drie actrices uit Nederland speciaal worden overgevlogen. Voor deze theatergebeurtenis leverden zes schrijvers een bijdrage. de muzikale omlijsting is in handen van initatiefnemer Ben Hansen.

    Drie welgestelde ex-patvrouwen, DRIE GEPENSIONEERDE HOFDAMES, lid van de Nederlandse ladies Club in Pattaya, maken zich zorgen. Over de toekomst van Nederland, de verharding van de samenleving en over de monarchie. Hoe zal het land worden geregeerd na het aftreden van Beatrix?

    Zijn Alex en Maxima wel opgewassen tegen die zware taak? Nog prangender is de vraag waar moet Beatrix haar oude dag doorbrengen?

    Op dat kille druilerige Drakensteyn met een armzalige schutting en dekzeil tegen indiscrete blikken? Zo ontstaat een geheim plan waarvan alleen Jan-Peter op de hoogte wordt gesteld: Trix moet naar Pattaya. Daar is ze veilig en weet zij zich omringd door vele ex-pats die haar een warm hart toedragen.

    Op hun zoektocht naar een stekje voor Trix hebben de dames een bizarre ontmoeting met vrouwen van machthebbers. Als de plannen voor het “Beahuis” ook nog worden gedwarsboomd door onwillige ambtenaren zijn de drie vrouwen ten einde raad. Totdat er hoog bezoek komt……

    Regie: Hans van Hechten. Spel: Hedy Wiegner, Ineke Veenhoven, Marijke van der Velden. Tekst: Ben Hansen, Ger Beukenkamp, Hans van Hechten, Elles Pleijter en Philip Delmaar.

    Liedteksten: Dick Koger. Muziek: Ben Hansen. Productie: Jaap Abrahamse.

    Prijs: 1000 baht p.p. Consumpties 50 baht. Reserveren uitsluitend per email benhansen@loxinfo.co.th met vermelding van naam, aantal plaatsen, datum voorstelling, en uw mobiele telefoonnummer. (wordt alleen gebruikt in geval van calamiteiten) Bij de bevestiging van uw reservering ontvangt u als bijlage een routekaartje naar Ben's Theater (achter het gouden standbeeld van Hanuman).

    Groeten Jan.

  • Alice

    Hallo Jan, ik ben al weer een paar dagen in mijn bar in Waalwijk aan het werk en er is hier niets verandert, het belangrijkste gesprek van de avond is nog steeds het rookverbod in de kroegen, het wordt dan ook tijd dat de tobvoetbalclubs weer eens gaan presteren, zodat we daar weer een beetje over kunnen strijen, want dat eeuwige geouwehoer over roken wordt erg vervelend.

    Nee, dan heb ik het liever op de markt in Pattaya over bier, vrouwen en andere “belangrijke” zaken.

    Ik heb geprobeerd wat foto's, van jou en Nie in Buriram, naar je toe te mailen, maar dat is me niet gelukt, of je hebt je e-mailadres geblokkeerd of je postbus is vol, dus als je de foto's nog aan Nie wil laten zien, moet je mij even een e-mailadres sturen, dan komt het wel goed.

    Groeten aan de marktboys.

  • huibthai

    Joost werk ze, ik ben in div.kroegen in Nl op bezoek geweest ,,ex collega's verplichtigingen,, daar ik alleen van de bruine kroeg hou, kwam ik in vele rokers-holen, bijna overal stond de asbak weer op tafel en het was er weer gelukkig gezellig na enige slechte weken in omzet , alleen zal dat zielig gedrocht van een minister dit nooit toegeven!! Hij wil keiharde cijfers zien in de jaar- balansen, maar deze zijn pas klaar volgend jaar na het 2e kwartaal, dus na bijna een jaar ,,overheids-schoolmeesters,,Banken etc gingen de laatste maand , naar de knoppen en worden geholpen maar hoe moet de kleine horeca ondernemer dit dan pas kunnen aantonen. de meesten zijn immers dan allang naar de kl.o.ten. ………….gezocht als je werkeloos bent!!! deurwaarders