een prikker erbij

  • piet friemel

    daar ik al reeds lange tijd de prikpagina volg heb ik besloten om mij maar eens aan te melden om mee te kunnen prikken met de meeste die ik ook wel persoonlijk ken,helaas zit het er voor mij niet in om met de komende feestdagen in pattaya te zijn, druk met me werk en bovendien de zeer hoge tarieven van de vliegmaatschappijen.ik mis de marktdagen enorm en telkens als het dinsdag of vrijdag is moet ik aan jullie denken,zoals er zijn mijn vriend marius mijn hoffotograaf, piet kroket die wel een dropshotje lust, huib die zo ongeveer alle verpleegsters uit pattaya bij hun voornaam kent,kale jan die altijd leuke stukjes op de prikpagina schrijft,mijn buurman ben die bang is dat ik zijn muurtje ga afbreken om er glasblokken voor terug te metselen,grote knie met ze geverfde haren,jos de visboer die nog steeds niet met marius praat en al die andere marktgangers wil ik bij deze een prettig en vooral gezond verblijf toe wensen,voor degene die nog niet weten wie ik ben kan ik een hint geven ik ben de vriend van het vrouwtje wat altijd op klompen op de markt loopt

  • TonPattaya

    He een spelletje raden maar 555

    Aan je mailadres te zien zit je in de procesindustrie ben jij Henk ?

    greets en Welkom hier Ton

  • pietpattaya

    Nee Piet is gewoon Piet met zn boereklompen meisje

  • pietpattaya

    Welkom door Piet die wel eens te weinig dropshot krijgt ;)

  • Prikker

    Poeh hey… ik schrok even…

    There can only be 1 Prikker…. ;)

  • Ger v/d Berg

    Welkom Piet want dat is ook je echte naam , als alles goed gaat met de scheiding van Piak ben ik heel snel weg .

    Doe Toy de groeten als je d'r spreekt en als je denkt wie is dit ? ik was bij je thuis om fotoboeken in te kijken met Piak .

    Gr , Ger

  • huibthai

    Ja, Piet,dus ook de ,,stoute klompen,,aangetrokken , zal morgen eens gaan ,,luisteren,, wat er gaat gebeuren als de ,,beerbars,,later opengaan . Ton Pattaya maak je niet ongerust , Piet is een goed,,onkruid,,

  • TonPattaya

    Ongerust ? hoezo

    Ton

  • Mehkon Rene

    Hee Piet hoe gaat het met jou en Toi , ik ben zelf ook alweer aan het aftellen hoor….nog ongeveer 7 weken en 5 dagen …………………………………………

  • Blont

    55555

    Henk