het zal je maar gebeuren

  • sjonniem

    je kent het wel reisje geboekt (17/10/08-14-01/09) ticket opgehaald visum opgehaald koffer klaar boodschapjes ingeslagen borrelglazen gehaald en nu nog 5 dagen en dan gaan we eindelijk vliegen naar ons geliefde Thailand .

    maandag kan bijna niet wachten beetje pijn in de onderbuik(555 zenuwen )

    maandagnacht krioelen en kruipend over de grond van de buikkrampen toch maar even de docktorspost bellen en met 15 min was die er . toch maar even met toeters en bellen naar het ziekenhuis ff door de scanner een verstopping oorzaak ontsteking dd .niet zo super ik mocht blijven . de vakantie kon maar beter verzet worden .333 travel gebeld moest maar ff een e mailtje sturen

    en jaar hoor daar ging ik weer voor de tweede keer op rij mijn vakantie plannen in duigen

    maar ja na regen komt zonneschijn .gisteren ontslagen uit het ziekenhuis

    met een kuurtje naar huis .

    thuis gelijk 333 travel gebeld en zit nu met smart te wachten op mijn nieuwe datum van vertrek .wand waar kun je nu beter opknappen als in de zon toch

    sorry van het lange verhaal maar moest het ff kwijt

    vrgr van sjonniem

  • TonPattaya

    Ja joh knap lullig maar wel leuk opgeschreven. Wat je hier ook uit kunt leren is , dat je met je tickets toch ook altijd een beetje uit moet kijken, ik heb hetzelf 2 jaar geleden ook meegemaakt dat de ticket veranderd moest i.v.m. een sterfgeval in Thailand kon gelukkig in 3 min geregeld worden bij 333 travel

    Ik wil dus nooit een ticket hebben wat niet wijzigbaar is al krijg ik nog zo'n mooie korting

    Ton

  • huibthai

    Sjon ,inderdaad, de zon doet wonderen, beterschap en welkom in het land van de ,,korte broek,,

  • sjonniem

    nu het word wel geregeld bij 333 travel hoor ik had ook geen aanbieding ticket 851 euro ik had graag de aanbieding van 620 gehad maar die waren al weg ik zal morgen nog ees even bellen hoe het er voor staat wand mijn hart is er al nu ik nog555TonPattaya schreef:

    >

    > Ja joh knap lullig maar wel leuk opgeschreven. Wat je hier

    > ook uit kunt leren is , dat je met je tickets toch ook altijd

    > een beetje uit moet kijken, ik heb hetzelf 2 jaar geleden ook

    > meegemaakt dat de ticket veranderd moest i.v.m. een

    > sterfgeval in Thailand kon gelukkig in 3 min geregeld worden

    > bij 333 travel

    > Ik wil dus nooit een ticket hebben wat niet wijzigbaar is al

    > krijg ik nog zo'n mooie korting

    > Ton