Nederland -IJsland afgelast

  • han

    IJsland heeft geen reserve op de bank :D

    Oke,off-topic,het mag niet.

  • Willem

    Maar gelukkig hebben wij gewonnen met 2-0 en de IJsland-spaarders krijgen ook hun geld terug, ja velen hebben geprobeerd hun ticket te sparen via de IJsland-route, dus dan is deze topic toch weer Thailand gerelateerd, zo Han heb ik toch weer goedgemaakt voor jou.

    :D:D:D

  • han

    Geld terug,ik heb een idee dat het toch niet zo gemakkelijk zal gaan en degene met de grootste bek weer vooraan staan en gaan,mischien kunnen ze vast een tegoedbon geven :D

  • sokkepok

    ik vind het helemaal van de gekke, dat de nederlandse belastingbetaler moet ophoesten voor het falen van een buitenlandse bank.

  • han

    elke bank in nederland opereert met goedkeuring van de Nederlandse bank en dat maakt Nederland ook verantwoordelijk voor het verloop van zaken.

    Zou me daarom ook niets verbazen als er op dit moment div.buitenlandse bankjes in Nederland scherp worden herbeoordeelt.

    De Nederlandse bank kan dus ook elke bank in Nederland zijn vergunning intrekken en sluiten.

  • Theo

    Huub, heb je weleens gezien wat er bij feijenoord op de bank zit!!!! maar zonder gekheid, lees net dat tal van Nederlandse gemeentes en overheidsbedrijven ook in Icesave een spaar/rente rek. hebben gestoken. Dus de reden voor steun is niet voor de kleine spaarder!!!

  • sokkepok

    natuurlijk niet.weet ik ook wel. alleen de kleine belastingbetaler die te weinig centjes heeft om het tegen hoge rentes op buitenlandse banken te zetten. moet nu wel betalen voor de lui met poen en div. instanties enz. die dat wel hebben gedaan. ik vind het een schandaal! volgende keer weer met z,n allen op wouter bos stemmen,die zo begaan is met de gewone man.

  • han

    PVV nivo? :D

    de garanties tellen tot 100.000 euro dus hoe kunnen jullie nou menen dat de regeling alléén voor de lui met poen en /of voor instanties is.

    Juist de c(r)entendiefjes onder ons vonden het nodig hun geld uit Nederland te ontrekken om ergens anders een procentje meer te vangen.

    Wat ze boven die 100.000 kwijt zijn is ze gegund.

    alleen de kleine belastingbetaler die te weinig centjes heeft om het tegen hoge rentes op buitenlandse banken te zetten. moet nu wel betalen voor de lui met poen en div. instanties enz. die dat wel hebben gedaan.

    Iemand die weinig centjes heeft betaald ook weinig belasting en hoeft er vaak niet eens voor te werken.

  • pattayapeet

    En laten we niet vergeten dat ABN AMRO verantwoordelijk was vroeger voor de Azie crisis.

  • sokkepok

    han je praat als een kip zonder kop. iemand die weinig centjes heeft hoeft er vaak niet eens voor te werken. waar haal je het vandaan. wist je dat de meeste stille armoe heerst onder de kleine middenstanders en degene met de eenmanszaakjes die zich de pestpokke moeten werken om het hoofd boven water te houden. hoe durf je te zeggen dat deze mensen er vaak niet eens voor hoeven werken. SCHAAMJE !