Eddy

  • CharlieA

    Is er al iets bekend over Eddy, ik weet dat hij begin oktober geopereerd zou worden, weet iemand hoe het met hem gaat?

  • TonPattaya

    Ik heb een aantal maal email kontact met hem gehad , en ik kan vertellen dat hij morgen het ziekenhuis gaat verlaten .

    Ton

  • Ger v/d Berg

    Welkom thuis Eddy , ik hoop voor jou dat de problemen nu onder de knie zijn “sterkte” .

    Gr , Ger

  • Winothai

    Nou Ger,

    Jij gunt iemand wel 't beste hoor ??!!

    Hoe mot ie dadelijk dan 't ziekenhuis uit ??

    Zit alles onder de knie !!

    Geintje, groetjes en fijn weekend,

    William.

  • Eddy belgié

    hallo prikkers

    normaal moest ik in oktober onder het mes zoals ze hier zeggen maar godzijdank kreeg ik een darm- maagontsteking en koorts .

    dus ik naar spoed in leuven en daar bleek dat mijn pseudociste van 9 cm naar 15 cm gegroeit was .

    eigenlijk een geluk bij een ongeluk , de pseudociste is verwijderd via een ingreep via de rug , er kwam 80 cl vocht uit.

    gisteren nog een mr scan gemaakt en morgen nog een endoscopie , eigenlijk om goed te zijn zouden ze een stuk van de pancreas moeten verwijderen maar omdat dit zo een zware ingreep is stellen ze het uit zo lang ze kunnen .

    nu is het bij de voeding vet vermijden en zeker NOOIT geen alcohol meer .

    zo zou ik verder moeten kunnen , eigenlijk om samen te vatten heb ik cronische pancreatites .

    ik ben blij na 6 weken het bord weer dagelijks te kunnen lezen :D

    ik hoop in november terug te mogen gaan werken en dan zo snel mogelijk weer een ticket kopen richting het beloofde land .

    jongens feest er gerust op los maar hou rekening met overmatig gebruik van sterke drank , ik wens het niemand toe .

    all the best

    Eddy

  • sokkepok

    heel veel beterschap toegewenst eddy. ik zal bij the reeves langsgaan om ze de groeten van je te doen.

  • jan vos

    sterkte eddy, en hopelijk heb je snel weer een vakantie naar pattaya bij elkaar verdiend.

    het ga je goed !!

    grtn jan