stilte

  • accuphase

    wat ik nu niet gegrijp dat het wel heel erg rustig is overal.nog nooit meegemaakt zo stil overal.terwijl ze bij het reisbureau waar ik boekte ,ze durfde te zeggen dat een bekend hotel in jomtien vol zou zitten.kom je daar is haast het hele hotel leeg.komt dit vaker voor in deze periode.gr jan

  • Fred

    Dat doen die hotels en dat is om de prijs omhoog te drijven maar geloof me dat pakt fout voor ze uit ze hebben zelfs een piek seizoen ingelast.

  • jan

    De mensen maken elkaar gek.En daarom gaan er veel niet naar Thailand.Koreanen en chinesen laten het massaal afweten.

    Maar ik ga in November wel hoor.

  • Cees Braat

    Het zal steeds moeilijker worden voor Thailand om op een redelijk peil toeristen te trekken. Niet zozeer wat er in Bangkok afspeelt, maar de economie in de wereld laat het afweten. De vliegprijzen zijn behoorlijk gestegen en de mensen houden liever nu de hand aan de knip voor schrale tijden later.

    Buitendien prijst Thailand zich uit de markt t.o.v. Vietnam en China. Om een piekperiode in lassen is van de gekke. Cambodja is nu bezig met een grote advertensie campanje op de grote nieuwszenders (CNN en BBC) en als dat aanslaat is Thailand een aantal toeristen kwijt. Wegens het prijsverschil.

    Misschien herinneren velen nog dat Spanje zich uit de markt prijsde en men massaal Griekenland bezocht. De prijzen in Spanje daalde en er gingen weer genoeg toeristen naar Spanje. Voor Thailand zou dat een les moeten zijn.