Onbeperkt BBQ'en voor 2 euro

  • william

    Dat is mogelijk als je de adresjes kent. Of beter: als je tilak de adresjes kent.

    In Jomtien, even van de kust af, voor 99 baht, onbeperkt vlees, vis, schelp- en schaaldieren (geen kreeft natuurlijk). En groente & rijst/noedels. En best nog gezellig ook. Go where the Thai go.

    http://nl.youtube.com/watch?v=HfixHlkzJQI

  • Ger v/d Berg

    Grappig Eric doe ik ook vaak , als ik Klong Luang uit ga rechts naar een dorp verder doe ik dit voor thb 0,89 pp , ga ik links het dorp uit een dorp verder thb 0,79 pp

    buikje vol en een hoop lol en het meisie stik gelukkig .

    Gr , Ger

  • Charlie

    Ik doe bijna niet anders maar kijk uit voor je het weet worden we zo uitgemaakt voor zuunige Zeeuwen. ;)

  • Ger v/d Berg

    Charlie ik heb niets in te brengen ik wordt meegenomen ik moet eten en betalen ! !

    Ik neem meetal een paar familie leden mee op sleep touw , flesje sang som er bij en een paar soda en Cola en ieder tevreden .

    Gr , Ger

  • PeterW

    Welke soi zit dat restaurant Eric?

  • Ger v/d Berg

    Hier is de S die ik vergeten ben 5 5 5 5

  • jan zeggelaar

    De beste vinden wij Samphan.

    via second road ri. Naklua, dan rechts naar Big C,

    na BC r.a en dan weer r.a., zie bord Samphan BBQ.

    Kost iets meer 129 B, maar zeer uitgebreid, o.a.

    grote vissen, garnalen, mosselen, schnitzels,

    ommelet, etc.etc. kant en klaar, ys, koffie en allerlei

    soorten vlees en vis om zelf te bbq en live music,

    echt een aanrader !

    groeten, jan zeg.

  • Fred

    aan de third road nabij klang road heb je ook zoiets maar dan voor iets van 110 bath goed eten en een drankje ook niet te duur. een grote overdekte plaats aan de weg zelf

  • Fransmaster

    Zo'n soort restaurant zit er ook (maar dan uitgebreider) als je vanaf second road komt net na de Big C de straat rechtsaf inrijden, waar al die grote touringcars staan, ook onbeperkt vreten met oneindig veel keuze, en zo'n BBQop de tafel waar men op de zijkanten water in gooit en op de bovenkant het vlees, ook voor rond de 100 baht meen ik, ik kan er 20 baht naast zitten :).

    Gegroet, de pompbediende

  • Jan/Travelprins

    Daar kan je inderdaad lekker eten, alle vriendinnen van mia noi gaan dan mee en het kost geen drol.

    Goeie stek daar alleen de weg er naartoe lijk wel een tankbaan met al die kuilen en gaten.