jomtien

  • accuphase

    Ik hoorde dat het heel stil was op jomtien ,kan iemand dat bevestigen.

    we vliegen zelf 10/10/2008. met eva gr jan

  • huibthai

    Voor wat je gaat weet ik niet, maar in sommige gevallen ,betekent ,,niet druk, meer keus!!

  • loggia

    We gaan de eerste dagen zoeken naar een condo om 5 maanden te huren, dus voor ons is het gunstig als het niet druk is, liggen er genoeg condo's vrij?

    groet Loggia

  • huibthai

    bijna zeker te weten , maar prijzen gaan deze maanden t/m maart omhoog voor de rest moet je toch zoeken via de div.kantoren , zelf geen idee ,daar ik daar bijna niets mee te maken hebt

  • loggia

    Huib, als we bij zijn gekomen van de reis, gaan we naar makelaarskantoren en gaan daar vragen. Dat het hoogseizoen is weten we.

    groeten

  • haffel

    anders pak je het condo van onze vriend Huib!!! toch,Die zit toch altijd op de markt!!

    p.s, Huib ben je in dec in pattaya? grt Hans.

  • han

    Het zou een godszege zijn als Jomtien weer eens ECHT lekker rustig zou worden :D

  • huibthai

    Zeker Hans , hoorde gisteren van Dick, dat Renee er ook zal zijn en de beide Peters ook. En voor mij geen condo, zelfs geen huis met bonenverdieping, ben bang om te springen .In dec. gaan we op walvissen vangst!!!

  • huibthai

    Han, hoe wou jij die Russen van der geld afhelpen .Misschien wiilen ze nu naar het land van Bush , die ex oorlogsheld en die schoonmoeder van Hazes !!!! mooie huizen voor weinIg !!!!

  • Jan/Travelprins

    Walvissen……dat klinkt goed Huib, ik ben d'r klaar voor.