2 vragen

  • loggia

    Wij, Jan en Mariet, zijn vanaf 27 oktober 5 maanden in Jomtien en eten graag bruin brood bij het ontbijt. Weet er iemand een (warme) bakker die lekker vers brood verkoopt?

    Afgelopen winter hebben we het steeds in supermarkten gekocht, maar van de bakker is het lekkerder.

    Mariet zou graag een keer per week een kaartje willen leggen. Amerikaans jokeren is haar favoriet, ook andere kaartspellen zijn te leren. Zijn er dames of heren die mee willen doen?

    Vaak halen we nuttige dingen van het forum, bedankt hiervoor.

    groetjes en misschien tot ziens in Jomtien

    Jan en mariet

  • thaio

    sawatdee bak ze

    optie is om broodmachine uit holland mee te nemen,

    verser kan niet .

    greetz

    thaio

  • dirk

    Hallo Jan en Mariet,

    Ja ja een hele goede bakker met lekker bruin brood en echte verse yogurt vind je in een klein winkeltje ,je gaat van jomtien richting Pattaya en 20 meter voor de Thepprasit road aan de rechter kant zit die. Missschien komen we elkaar nog wel tegen in Jomtien wij zijn namelijk ook vanaf 27 okt in Jomtien.

    Groetjes Dirk en Til

  • hansthailand

    Vers brood kun je hale bij de continetal bakery, vlak voor de treppasit road, ik denk ook dat dit degene is die dirk bedoelt, deze zit ook in het straatje van de xzyte vlak voor soi buakow, en op soi kownoi, aan de overkant van de sukhumvit.

  • dirk

    Ja Hans dat is dezelfde ,binnen staat een meisje met zwart haar te bedienen ,klopt dat ???

    Groetjes Dirk

  • huibthai

    Dirk, Erik is kleurenblind. maar voor te kaarten Loggia, jokeren, dat kan dat weer begin Nov , rond 14 uur bij de Malee , ik hoop dan ook weer terug te zijn van een korte vakantie aan Nederland , wij spelen Rummie , niet voor geld ,maar voor een consumptie, meestal duurt een spel rond de 50 min, dit is op dinsdag

  • loggia

    Hoi Huibthai,

    Ik neem aan dat Rummie geleerd kan worden? Zijn er veel mensen die kaarten?

    De Malee is een bar? We gaan nu voor de eerste keer naar Jomtien, vorig jaar in Noord Pattaya gezeten, nu verblijven we in Jomtien, moeten daar dus nog alles gaan verkennen. Vorig jaar zijn we in Jomtien alleen aan het strand geweest.

    groeten Jan en mariet

  • huibthai

    zeker te leren, kind kan de was doen. Malee is te vinden hier op de Pattaya. pagina met een web-side, heeft ook een prima hollandse keuken en goede kamers. Jomtien is een lange boulevard, waar het voorste gedeelte het eigenlijke uitgaansgebied is.er wonen veel Hollanders daar , hebben ook een eigen vereniging met zo'n 350 leden , laatste donderdag van de maand clubavond , ook te vinden bij de links, veel aktiviteiten , films, cabaret, excursies, koken, Pc , boekenclub , bridgen, klaverjassen etc.

  • loggia

    Ik heb Rummie al gevonden op internet, kan ik alvast gaan oefenen, ook de vereniging van nederlanders is me bekend, we zijn nog gewen lid, maar wie weet.

  • Eubel

    Het is wat afdelegen van Joptien,maar alsje er toch bent moet je eens het stokbrood in de Carrefour proberen ze hebben er een eigen bakkerij,en er wordt 3X daags vers brood in de rekken gelegd,echt eens de moeite waard.

    Eubel