EVA Air annuleert nog meer vluchten

  • pattaya.startpagina.nl

    EVA Air had al de Dinsdag vluchten voor de komende maanden geannuleerd,maar nu zijn daar weer nieuwe data bijgekomen.

    Is dit nieuws van toepassing op Uw al gedane boeking , neem dan contact op met Uw reisorganisatie :

    LET OP! DE DINSDAGVLUCHT VAN EVA AIR IS TUSSEN 13 JANUARI EN 24 MAART GESCHORST!

    Rene

  • wil

    Waarom is dat eigenlijk die annuleringen?

  • pattaya.startpagina.nl

    Waarschijnlijk zijn er veel minder boekingen , ivm met de steeds hogere prijzen van de tickets , de politieke situatie in Thailand , en het verhuizen van veel reizigers naar andere vliegvelden in Belgie en Duitsland.

    Rene

  • Charlie

    Veel stoelen waren onbezet op de heen en terugreis (had de woensdagvluchten ) had 3 stoelen naast elkaar zodat ik lekker kon liggen.

  • TonPattaya

    poehee ik vlieg woensdag 555

  • Eubel

    Niet te vergeten,de euro heeft een flinke klap op z'n donder gekregen (46,95 bhat)

    scheelt al snel 15000;-Bhat op een modaal vakantiebudget wat voor velen hun hotelonkost betekend,maar als je daarvoor moet laten…..

    Eubel

  • loe

    Zeker als je bahts in Belgie koopt, Eubel, want hier krijg je nog ruim 49 baht voor een euro.

    Maar misschien zijn Belgische euro's minder waard? :)

  • loe

    Sorry Eubel, ik geloof, dat je gelijk hebt…….

    Koers in de Bangkok Post van gisteren 48,25 en

    op de site van de Bangkok Bank 47,05

    Het schommelt dus flink, de laatste dagen.

  • Eubel

    Ik koop nooit geen Baths in Europa,maar check wel regelmatig de site van Bangkokbank (FX-rates)die tot dusver altijd een redelijk goeie indicator is gebleken

    indien je ginds nog steeds 49;-krijgt is er dus iets fout,maar dan wel in de posetieve zin,ik heb het hier over de koers op 02/11/2008

    Eubel

  • Eubel

    Moet natuurlijk 2/10/2008 wezen.