dieren in het wild

  • Fred

    Kunnen prikbord schrijvers mij vertellen met welke (on)gedierten er in Thailand rekening moet worden gehouden ivm gif en of gezondheids problemen veroorzakers of/met ongewenste overlast omdat ik er wil gaan wonen zal dat wel anders zijn dan alleen een muggenbeet en agressive honden zoals tijdens de vakantie`s. Zijn er bepaalde voorzorgs maatregelen nodig om het huis te beschermen.

    m vr gr Fred.

  • Eubel

    Je gaat wonen in een tropisch land,hou er dus rekening mee dat je een groot gedeelte van de de locale fauna over de vloer kunt krijgen,verder hangt het natuurlijk af waar je wonen gaat,zes hoog in een condo,in een stad,of plat in een gat in de Isaan.Ga je naar het noorden,of naar het Zuiden(andere beesies)of blijf je in het centrum van Bangkok(alle beesies dood van de rotzooi in de lucht) je bekijkt het maar,één ding is zeker buiten de steden,zijn er veel,héél veel van die beesies, en op de eilanden wordt je bij valavond zowat opgevreten van de muggen,jaja dat hoort er allemaal bij,op de boerderij !!!

    Eubel

  • han

    Voor alle ongedierte bestrijding buiten muggen en agressieve honden kun je het beste een “”dame“” uit de isaan in huis halen,alles gaat gewoon de pan in en word opgeknaagd.

    In no time ben je ongedierte vrij.

  • harry

    het enige wilde beest dat in mijn kamer in pattaya rondliep had ik zelf binnengelaten…………………..

  • huibthai

    ja, de echte noemen zich slangen, qua ,,kronkelen,, ,,gedrag,, en een speciaal soort,, vergif ,,,zodat je hier maar blijft terugkomen