pindakaas?

  • wil

    Hallo Allemaal

    Vraagje weet iemand of je ook pindakaas kan kopen in de supermarkt of waar dan ook, mijn man is er gek op.

    En weet iemand hoe het staat met de straat aan de andere kant van het strand waar ze zo mee bezig zijn? Hoe ver zijn ze ermee en in soi 7 met de bouw van hotels?

    Groetjes Wil en ja je kan er ook andere dingen op brood doen dat weet ik.

    Thank you

  • jan zeggelaar

    o.a. skippy pindakaas, Foodland/Tesco/Carefour,

    smeer ze, groeten, jan zeg.

  • lotus

    bij bonbon hoek soi VC, denk dat Friendship en Familymart zelfs pindakaas verkopen, maar de winkels die Jan opnoemt zekers.

    Het laatste stuk van de boulevard naar Walkingstreet is heel mooi opgeknapt, de parkeerplaats is verdwenen. de rest gaat wel, blijft bij regen veel water staan op de wandelpaden. Bedoel je gewoon Beach Road de winkelzijde? Sommige delen zijn nw. winkels gekomen, Maar het blijft dringen voor voetgangers, druk, druk druk.

  • wil

    Nee aan de andere kant als je Soi 5 of Soi 7 uitloopt naar de markt zeg maar die straat bedoel ik ik zag op Mapjack dat ze daar heel erg mee bezig zijn of waren. Ik ben benieuwd hoe ver ze daar mee zijn.Wij hebben namelijk geboekt in het complex van Katalina en die kijkt daar op uit. En bedankt allen voor de informatie over de pindakaas.

    Groetjes Wil

  • pietpattaya

    Kun je ook meenemen uit Nederland ,die je hier kan kopen zijn wat anders van smaak

  • Eric

    Calvé of Albert Heijn huismerk?

  • wil

    ha ha ha

  • pattaya.startpagina.nl

    Beste Wil

    Op Mapjack staan Soi5 en Soi7 in Pattaya

    Het Katalina Compex is in Jomtien Soi7

    http://pattaya-katalina-residence.com/katalina1/home1.html

    Rene

  • huibthai

    Ja Rene, daar zitten de Verschoortjes in Jan.

  • pietpattaya

    Huismerk is oke mmmmmmmmmmm