Typhoon in Taiwan!!

  • Jielus

    Het laatste nieuws van EVA air.

    Mocht je vliegen dan is het aan te raden om even hier te kijken de dag voordat je vertrekt. Het weer is natuurlijk voor elke maatschappij hetzelfde maar voor China Airlines heb je hier een extra link.

    Neem wel altijd contact op met de luchtvaartmaatschappij en voorkom een “No Show”, je kan dan namelijk je ticket verliezen met alle vervelende gevolgen van dien.

    Ik hoop dat de koppelingen nu wel werken rene :).

    Jielus

  • Willem

    Jielus ik zou jou tot onbezoldigd vakantieman willen benoemen, zo een goeie hebben we nog niet gehad. Alhoewel onze grote vriend Alberto Stegeman, je weet wel van die zogenaamde schokkende reportage over Pattaya, speelt nu ook al een soort vakantieman bij SBS6 's zondagavonds en lost de problemen ter plekke op in “Red mijn vakantie”.

    B-) B-) B-)

  • wil

    ja ze werken

  • Jielus

    Eigenlijk probeer ik alleen maar positief bij te dragen aan het prikbord. Ik hoop niet dat het tot een ander zijn overlast is. Zou het een goed idee zijn om een samenvatting te maken en die elke week een keer te plaatsen?

    Het valt mij in ieder geval op dat er minder naar tegen elkaar wordt gedaan.Willem schreef:

    >

    > Jielus ik zou jou tot onbezoldigd vakantieman willen

    > benoemen, zo een goeie hebben we nog niet gehad. Alhoewel

    > onze grote vriend Alberto Stegeman, je weet wel van die

    > zogenaamde schokkende reportage over Pattaya, speelt nu ook

    > al een soort vakantieman bij SBS6 's zondagavonds en lost de

    > problemen ter plekke op in “Red mijn vakantie”.

    >

    > B-) B-) B-)

  • jan vos

    wanneer word deze typhoon verwacht?

    het is de bedoeling dat mijn vriendin donderdag 2 oktober (02.30) met china air naar amsterdam gaat vliegen.

    heeft er iemand een telefoon nummer van china air in bangkok (vliegveld) om eventueel woensdag het laatste nieuws op te vragen?

    mvg jan

  • wil

    GOOGLEN

  • pisauw

    Jan ik wens je een fijne tijd toe met je vriendin.

    Het zal allemaal wel goed komen.

    Blijft ze 3 maanden??

    Heel veel plezier gewenst.

    Gr. Riet

  • pattaya.startpagina.nl

    Als er vluchten geannuleerd worden , dan zijn dat de vluchten van Bangkok naar Taipeh en terug en niet van Bangkok naar Amsterdam en terug.

    Heel simpel , een vlucht van Amsterdam naar Taipeh vliegt tot Bangkok ,en keert daar met een nieuwe bemanning naar Amsterdam .

    Maar voor Jan , het nummer van China Airlines in Bangkok is

    Bangkok Branch Office 4Fl., The Peninsula Plaza, 153 Rajadamri Rd., Bangkok 10330, Thailand

    Tel : 66-2250-9898

    Fax : 66-2253-4791

    Res. Tel : 66-2250-9888

    Rene