Biertje?? bij Cafe Verschoor!!!

  • huibthai

    5 Okt. ben ik weer hopelijk voor maar 2 weken in Nederland . Rotterdam is mijn verblijfplaats daar het centraal ligt en natuurlijk dicht bij mijn stamcafe Verschoor, bij Theo en Joke , zelf verwoede Thailand gangers met div. aanhang . Ik kom op zondag aan , dus ook een uitstekende dag voor mijn moeder op te zoeken {94} en wat vrienden met Thailand gevoelens, die ook weer met de hele ,,mikmak,, in Jan. a.s een vakantie hier hopen te vieren. later op die avond, zal ik nog best een afzakker halen bij Verschoor. Misschien is het leuk om vrijdag de 10e met andere Thailandgangers uit 010 en omgeving v.a 17 uur en later een biertje te drinken , roddelen, ouwehoeren , plannen maken over het a.s hoogseizoen hier. Ik weet zeker dat Joke wel voor een hartigheid ,die avond zal zorgen. Ik denk aan vrienden uit mijn oude omgeving, misschien zijn Rene en Ton P vrij , Willem , Ben , evenals Willem met Pui , Bob en Kwan , Joop , Marcel , Ton Mekong , De andere Ben met Rene uit Schiedam, Rinus en Sjaan uit Den Briel , niet te vergeten onze Riet Huub als hij geen Kamasutra -beurs heeft, kleine Dick uit de Vijgenboom , Rob en Martha en ik zal er nog wel een paar vergeten!!! lijkt me gezellig en een biertje daar is teminste betaalbaar euro 1,30 , degene die dit lezen ,laat wat horen, van div. heb ik het telf. nr op mijn GSM opgeslagen , die bel ik zo wie zo Huib

  • Soi Ben

    Hoi Huib,

    We gaan ons best doen om van de partij te zijn.

    Groeten Ben & Phiraya.

  • TonPattaya

    Laat ik nu vrij zijn die dag zal ff aan Willem vragen of hij wil rijden in Mijn wagen 555 (anders gaat hij maar met de bus)

    Ton

  • Ger v/d Berg

    Als er niets tussen komt is Ger er ook hoor ! ! !

    Maar die € 1,30 geloof ik niet ! er was van de week een bericht op de radio dat de prijs van het bier met 10 % zal stijgen ? ? ? ik hoop het niet ! ! !

    Gr , Ger

  • pattaya.startpagina.nl

    Ik heb Huib al gemailed dat ik late dienst heb.

    Rene

  • Hans Brouns

    Hier in de Fillies is zojuist een typhoon geweest, gevolgd door een aardverschuiving op Mindoro waar ik thans verblijf. Dus Huib ik kan niet bij je feestje zijn in Verschoor, prima kroeg overigens. Ik ben laatst met Jan met een speedboot over de Maas,naar Verschoor geweest. Wat een belevenis.

    Huib, de maand oktober verblijf ik nog in Pataya. Misschien is het tijd om weer enkele gouwe ouwe te draaien???

  • huibthai

    Ger, ik was jou vergeten in de lijst. ff later dacht ik ,dit komt me op een dreigbrief te staan, maar ik zie , je hebt toch wel een goed hart. En Ger ik weet niet beter ,dat de prijs nog steeds 1,30 is

  • Alice

    Huib, ik snap niet wat je in Nederland komt doen, de herfst begint vandaag met regen en kou en houd voorlopig zo aan, dus lekker daar in de warmte blijven, mijn koffer staat nu gepakt en ik zit op de taxi naar Schiphol te wachten, ik vlieg vanavond met Thai Airways, dus van de typhoon in Taiwan heb ik gelukkig geen last.

    Tot morgenmiddag, op de markt, ik bel jou of Jan wel als we er aan komen, kan je er vast een koud zetten.

  • pietpattaya

    Welkom terug en prettige landing alvast.

  • huibthai

    Hans uit een vorige prik van jou, begreep ik dat je hier omstreeks de 8e zou zijn , ik hoop de 22e terug te zijn,maar er zijn wat ,,troubles,, met mijn ex zaak. en natuurlijk ff bij de Fortis langs, daar heb ik nog div. rekeningen staan, Dus ,,bidden,, of ze nog een ,,goede ,,waarde hebben. Ik zal maar gelijk daar ook internetbankieren aanvragen, kan het dan in de gaten houden. Muziek zal goed komen , in Jan. zijn er nogal wat feestjes