Translate

  • Siam

    Wie weet er een translatesite voor het vertalen van nederlands of engels naar Thais.

  • han

    Dat lijkt me niet te doen Siam.

    Ik heb pasgeleden zo,n vertaling van Engels naar Nederlands gelezen en het sloeg nergens op.

    Als het niet serieuse bedoelingen heeft dan is het misschien wel oke,anders kan je beter een vertaler zoeken.

    Die zijn in Nederland ook wel te vinden denk ik.

  • Siam

    idd han.. als je een heel verhaal vertaald dan is het onbegrijpelijk, maar voor korte zinnen van max. 3 of 4 woorden is het te doen.

  • Willem

    www.sayhai.com

  • Blont

    http://www.thai2english.com/

    Henk

  • han

    heb je babylon 7 wel eens bekeken?

  • han

    hoop dat dit werkt maar heb mijn twijfels.

    zoals eerder geprikt maar nog onder de moderatie en goedkeuring van rené,dit is een vertaling van Babylon 7.

    Wil iemand zo vriendelijk zijn om dit naar nederlands/engels te vertalen zodat ik kan zien of het goed werkt?

    Ik heb een heel algemeen woord gebruikt dat volgens mij veel vertaald word.

    พยานหลักฐาน

    Zolas eerder vermeld geloof ik niet zo in die vertaalsites maar babylon schijnt zeer gerenomeerd te zijn,leuke is wel dat ze je alles kunnen vertellen,voor hetzelfde geld staat er…je moeder is een grote ho :D

    Voor de zekerheid zal ik de vertaling naar Rene sturen zodat we een scheidsrechter hebben

  • Arie 2

    alibi

  • han

    Animo is geweldig,het door mij ingegeven woord was document.

    door alle vertaalsites anders vertaald soms getuige soms bewijs en door Arie als alibi.

    Enige conclusie…kijk uit wat je je schatje stuurt voor je het weet kost het je een huis of een paar baht goud.:D

  • Arie 2

    Of van het balkon. :D

    En ja, vervelend die vertraging op de lijn. De prikborden lopen voor geen meter meer zo..