taxi bangkok/pattaya??

  • sjonniem

    vliegt er nog iemand 17 okt met ltu van dus naar bangkok mischien idee taxi delen naar pataya??

    is1300 bath voor taxi naar pataya gewone prijs??ik weet niet meer wat ik de laatste keer betaalde 1000 of zo

    kan bijna niet meer wachten

  • Jielus

    Taxi? Zelf neem ik nu altijd de bus. Gaat uitstekend en vaak naar Pattaya. Voor 170 of 150 baht, afhankelijk van de maatschappij, wordt je in Pattaya of voor je hotel of aan Sukhomvit/Pattaya Klang afgezet.

    Zie: http://jielus.blogspot.com/2008/01/maleisi-alweer-de-laatste-dag.html

    Hou wel de tijd dat je arriveert in de gaten!! Er gaan weinig bussen tussen 09:15 en 14:00. Level 1 vlakbij de Airportbussen die de stad in gaan.

    Goede reis.sjonniem schreef:

    >

    > vliegt er nog iemand 17 okt met ltu van dus naar bangkok

    > mischien idee taxi delen naar pataya??

    > is1300 bath voor taxi naar pataya gewone prijs??ik weet niet

    > meer wat ik de laatste keer betaalde 1000 of zo

    > kan bijna niet meer wachten

  • sjonniem

    dankje voor de info maar ik heb een longziekte en zeer weinig long inhoud dus alleen met de bus is geen optie had me trouwens wel leuk geleken

    ik kom om 10 uur smorgens aan (ltu)anders maar een taxi laten regelen van sanya

    heb trouwens je reizen vanaf 2004 gevolgd op je site mooie verhalen

    vrgr sjonnie

  • Jielus

    Ik kan je in contact brengen met een taxi die mij in de gevallen dat ik er één nodig heb altijd ophaalt en wegbrengt. Email me even privé en ik zal je doormailen voor de taxi.

    1100 baht compleet, de tip moet jezelf weten. Maar nogmaals, de bus is dichterbij dan menige taxi en als je de bus van 12:15 neemt dan wordt je met een minibusje vanaf het Pattaya busstation (Pattaya Nua) gratis bij je hotel afgezet. Ik hoor het wel.

  • Mariet

    Hoi Sjonniem,

    Wij gaan een week later, 26 oktober, ook met LTU. Wij hebben een taxi besteld die 1500 bath kost, geboekt bij een duitser.

    goede vlucht en misschien tot ziens in Pattaya Jomtien.

  • sokkepok

    wij vliegen ook 26 okt met ltu

  • huibthai

    Ik hoop eerder thuis te zijn!!!!!!!!Huupje

  • Adrie

    Daarom anuleert Eva zijn vluchten, iedereen gaat tegenwoordig via Dusseldorf.

    Jajaja ik ook.

    Grrrrr