De Wandeling.

  • Khunjan

    Nu alweer je goede Kerstgedachten kwijt Huib? :D

  • TonPattaya

    yep Jan het gaat nu een beetje opschieten :)

    Ton

  • Charlie

    Hoezo kun je niet reizen, je hebt toch je rollator, monteer er een spoiler op dan ga je wat sneller. Overigens welkom in Lemmer hoor.

  • Fransmaster

    De schrik zit er nog goed in hoor ik wel, toevallig dat die ambtenaar van Indonesische afkomst was, dus bij elke Indonees die zijn pad kruist gaat meneer gelijk in de aanval. Laat je eigen eens nakijken Huib, volgens mij zitten er een paar schroeven bij je los.

    Gegroet, de pompbediende

  • huibthai

    Ga een wandeling maken ,,heeren,, prettige feestdagen en als het sneeuwd of ijzeld , spikes in het schoeisel .Het zou zonde zijn jullie te missen het volgend jaar in Pattaya , zou de ziekte controleur niet goedvinden,

  • Charlie

    Maak je geen zorgen om mij huib, dat doe ik ook niet bij jou. Dat doe ik wel om mensen die daadwerkelijk echt wat mankeren. Verschil is echter dat juist zij niet klagen en zeuren…..

  • Fransmaster

    Ik ben niet zo kleinzerig Huib, zelfs als ik ziek ben ga ik werken, en ik ga niet naar het ziekenhuis als ik een splinter in mijn vinger heb..

    Gegroet, de pompbediende

  • huibthai

    heel gevat ,, nette Nederlanders,, maar over ziekte niet de spot drijven , je kent me niet en je weet totaal niet wat ik mankeerd . Klagen hoor ik al veel jaartjes uit jullie hoek, b.v arme pompbediende en afgrijselijke muziek. als ik wat meld over ziekte, is het bedoeld voor kennisen waarvan ik geen e mail adres hebt, dus dat ze weten b.v, dat ik niet op de Markt ben of in de Buffalo , Shark , of Mallee. En wat ik mankeer gun ik jullie beide vanaf nu de 13 de

  • Fransmaster

    Kom jij ook wel eens in de Buffalo Bar Huib ? Ik sta d'r van te kijken, dat lijkt me niet echt een tent voor jouw ?

    Gegroet, de pompbediende

  • Charlie

    Man, het gaat vooral over het klagen op de Nederlandse samenleving en vooral op ambtenaren en met name op hen die dezelfde achtergrond hebben als ik heb die jij allerlei negatieve kwalificaties toebedeeld die volkomen bevooroordeeld zijn.:? Lees je recente berichten er nog maar eens op na. Overigens je mag die vooroordelen hier in Lemmer ook wel tegen me zeggen hoor, je hebt hier toch geen straatverbod….