xxxxx bar

  • holiday

    Na mijn bericht van gisteren over een hollandse bar van gisteren zijn er her en der nogal wat mensen verhit geraakt.

    Als eerste was/is het niet mijn bedoeling geweest om een bar af te kraken.

    Ik schreeft alleen mijn ervaring.

    Afijn, ik heb vanochtend de bewuste bar een mail gestuurd door te vertellen dat niemand mij heeft gevraagd dit te plaatsen.

    En dat dit puur mijn eigen ervaring was.

    Dit om de bareigenaar duidelijk te maken dat er verder niemand iets mee nodig heeft. Afijn, een nette mail kan ik wel zeggen.

    Krijg ik een mail terug dat ik mijn snavel moet houden !

    Ik reageer dat ik geen snavel heb maar een mond en dat ik het netjes houd.

    Krijg ik weer een mail dat ik een kip zonder kop ben.

    Afijn, ik ben er klaar mee.

    Ik heb duidelijk willen maken dat niemand, maar dan ook niemand mij iets gevraagd heeft te plaatsen.

    Ik neem aan dat dit bord bedoeld is om ervaringen en belevenissen uit te wisselen.

    Dat is wat ik ook gedaan heb.

    Schijnbaar wordt dat door sommigen hier niet op prijs gesteld.

    Webmaster, ik hoop dat je dit bericht wil laten staan zodat het voor anderen hier duidelijk is dat het geheel MIJN bericht was en niet van iemand anders.

    Dank U.

  • TonPattaya

    Als eerste was/is het niet mijn bedoeling geweest om een bar af te kraken.

    Nou dan had het toch iets anders moeten formulieren vind je gek dat hij je nu afbekt je had hem ook eerst een mailtje kunnen sturen dat je niet naar tevredenheid bent behandeld of zie ik dit verkeerd

    Ton (webmaster maleebar)

  • holiday

    Ik zeg niet dat je dit verkeerd ziet.

    Ik zeg ook niet dat je het goed ziet.

    Ik heb gewoon gezegd op de prik hoe mijn belevenissen in Pattaya waren.

    Als ik in NL in een restaurant/bar zit en het bevalt me niet dan ga ik ook weg.

    Stuur ik ze na die tijd ook geen mail.

    Moet hij nu niet tegen me zeggen dat ik in NL moet blijven als ik naar een nederlandse bar wil. Hij opent toch een nl bar in Pattaya. Ik neem aan dat het dan de bedoeling is dat er ook nederlanders komen. Toch?

    maar afijn, ik dacht er goed aan te doen hem een mail te sturen vanochtend, maar had ik beter niet kunnen doen.

    Ik heb hem duidelijk gemaakt dat Hans en Sfred niets te maken hebben met MIJN ervaring in die bewuste bar waar ik de naam niet meet noem.

    I.p.v. een net mail terug word ik uitgescholden. Wat een service.

    Afijn ik houd er over op en zeg niets meer.

    Einde onderwerp !

  • pietpattaya

    Moet toch ffff melden in meer dan 90% van de Hollandse barren is bediening triest ,

    Maar tsa this is Thailand :)

  • nit

    waar dit over gaat is mij niet bekent maar heb zelf ook slechte ervaringen met hollandse barren en bareigenaren. immers er is geen vestigingsvergunning en vakbekwaamheid voor nodig om een bar of guesthouse in pattaya te beginnen en daarom denkt iedereen dat ze wel zoiets aan kunnen . van gastheerschap hebben ze nooit gehoord en kritiek kunnen ze niet verdragen en gedragen zich meestal nog arrogant ook.

    ik dacht eens na een barre rit op de motor vanuit isaan om maar een kamer te boeken in een herberg van een hollander en werd niet eens te woord gestaan. in de old dutch in bangkok precies hetzelfde. maar anyway zit niet op hollanders te wachten in pattaya en weet zelf wel de weg.

    natuurlijk gewoon onbeschoft als ze geen kritiek kunnen gedragen en beginnen te schelden. hetzelfde wat ik heb mee gemaakt toen ik eens een oproep hier op deze pagina deed en gelijk een scheldpartij via de e-mail over mij heen kreeg. dus had hier niet met een weldenkend mens te maken. wat is dat toch in pattaya…..?

    gr. nit.

  • Pisauw

    Holiday het personeel is gewoon vaak onbeschoft. Want als een thai onder stress komt te staan zijn ze ook raar want daar kunnen ze niet tegen.

    Nu krijg ik over mij heen dat er ook zat hollanders zo zijn.

    Maar alle buitenlanders met een zaak in thailand weten dat het vaak ellende is met personeel vandaag komen ze en morgen hebben ze geen zin meer.

    Het is triest maar het is gewoon zo. Je moet maar gewoon je schouders ophalen en het laten gaan.

    Bareigenaren worden er zelf ook wel eens gek van want als de boss er bij is doen ze zo niet.

    Nu niet tegen mij beginnen allemaal.

    Riet

  • Charlie

    Je hebt niets verkeerds gedaan holiday. Dit bord is óók om negatieve ervaringen re plaatsen mits op een beleefde manier en dat heb je gedaan. Niets mis mee !

  • holiday

    Ik weet dat ik zei “einde onderwerp”.

    Ik hoopte eigelijk dat er geen reacties zouden komen, omdat er dan weer gezeik zou komen.

    Maar gelukkig blijft dat uit. Ik ben blij te horen dat ik niet de enigste ben met deze ervaring in diverse nederlandse barren in het algemeen.

    Laat ik maar wel even vermelden dat natuurlijk niet ALLE barren zo zijn.

    Dank je wel. Hopelijk loopt dit onderwerp niet weer uit tot gezeik.

    Laten we het gezellig proberen te houden.

  • John van iersel

    Vind eigenlijk dat hij hier op de prik had mogen reageren op het bericht en dan niet gaan schelden via mail

    Tenslotte gaat het over zijn bord en kan hij dingen uitleggen of zichzelf verdedigen

    Ken hem verder niet, niemand trouwens hier

    Maar prik dan gewoon ff terug, en laat elkaar in de waarde

    En ja ik denk dat iedereen open moet staan voor kritiek

    Groei je tenslotte van dacht ik

    John

  • dreumer

    zoals ik al eerder gereageerd heb op je eerste prik over xxxxxx bar, zal ik dit weer doen. Ik denk dat je gewoon pech gehad hebt. Ik heb er een week lang gegeten en het was goed en genoeg. Volgende keer zal ik er zeker weer naar toe gaan.